Toon posts:

Vlekken Samsung UE55KS7000s na tillen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn woonkamer anders ingedeeld. Omdat ik toch aan het schuiven was besloot ik om alle kabels en dergelijk netjes (nog netter) weg te werken. Om er goed bij te kunnen wilde ik mijn tv van het meubel afhalen. Bij deze Samsung gaan er toch maar 2 kabels in de tv zelf. Ik had een ontbloot bovenlijf omdat ik al een tijdje aan het sjouwen was dus bij het optillen raakte mijn schouders de bovenkant van het scherm van de tv.

Ik zag bij het neerzetten twee vlekken waar ik het scherm had aangeraakt en wilde het meteen wegpoetsen. Tot mijn verbazing kreeg ik dit niet voor elkaar. Ook na het paar uur zaten de vlekken er nog.

Tot mijn grote schrik zie je de vlekken niet alleen zitten als de tv uitstaat maar ook als ik iets aan het kijken ben en de achtergrond donker is!

- waarom verschijnen die vlekken al na 3 seconden (het was echt van het meubel af op de grond)?
- kan ik ze nog weg krijgen?
- kan ik aanspraak maken op mijn garantie?

Het was misschien niet de meest briljante actie om zo te tillen maar dit had ik in geen 100 jaar verwacht. Het was echt niet alsof ik recht vanuit de douche zonder afdrogen die tv ging tillen.

Vlekken op tv https://imgur.com/gallery/ERFTk

Heeft iemand enig idee???

Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Gr, Tom

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung UE55KS7000s

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Poetsen met droge doek en licht vochtige doek. Gegoogled maar geen vergelijkbare artikelen gevonden.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 18:19 . Reden: Fotolink toevoegen ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 01-08-2017 19:10)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik denk dat het huidvet (talg) is. Dat gaat natuurlijk niet weg met een vochtige doek, want lost niet op in water. Misschien een reiniger op alcoholbasis proberen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Een foto is handig. Van de tv welteverstaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk niet dat ik dat kan omdat ik nieuw ben en geen karma heb, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:45
Kan wel hoor :) Foto uploaden via imgur, pijltje rechtsboven klikken, share links to BBCode (forums) en gaan.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foto's zichtbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:36

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Vetvlekken? Zweet? Ook met een brillenpoetsdoekje niet weg te poetsen?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik denk dat het huidvet (talg) is. Dat gaat natuurlijk niet weg met een vochtige doek, want lost niet op in water. Misschien een reiniger op alcoholbasis proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:12
Microvezel doekjes doen wonderen, en anders speciale doekjes om je tv schoon te maken halen.
Dit is inderdaad vet / zweet en geen schade aan het paneel.

Aanspraak maken op de garantie wanneer je iets zelf hebt veroorzaakt is een no-go (tenzij juist behandelt maar toch brokken gemaakt)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:14
Hopelijk huidvet, anders zijn het drukplekken, veroorzaakt door iets meer dan aanraking met de schouders

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks iedereen voor de snelle en bruikbare tips! Ik heb het eraf gekregen met Ci***t B**g, je weet wel die vlekkenverwijderaar.

Zo simpel dat ik er niet aan gedacht heb!

Bedankt!
Pagina: 1