Vandaag heb ik mijn woonkamer anders ingedeeld. Omdat ik toch aan het schuiven was besloot ik om alle kabels en dergelijk netjes (nog netter) weg te werken. Om er goed bij te kunnen wilde ik mijn tv van het meubel afhalen. Bij deze Samsung gaan er toch maar 2 kabels in de tv zelf. Ik had een ontbloot bovenlijf omdat ik al een tijdje aan het sjouwen was dus bij het optillen raakte mijn schouders de bovenkant van het scherm van de tv.
Ik zag bij het neerzetten twee vlekken waar ik het scherm had aangeraakt en wilde het meteen wegpoetsen. Tot mijn verbazing kreeg ik dit niet voor elkaar. Ook na het paar uur zaten de vlekken er nog.
Tot mijn grote schrik zie je de vlekken niet alleen zitten als de tv uitstaat maar ook als ik iets aan het kijken ben en de achtergrond donker is!
- waarom verschijnen die vlekken al na 3 seconden (het was echt van het meubel af op de grond)?
- kan ik ze nog weg krijgen?
- kan ik aanspraak maken op mijn garantie?
Het was misschien niet de meest briljante actie om zo te tillen maar dit had ik in geen 100 jaar verwacht. Het was echt niet alsof ik recht vanuit de douche zonder afdrogen die tv ging tillen.
Vlekken op tv https://imgur.com/gallery/ERFTk
Heeft iemand enig idee???
Alvast bedankt voor het meedenken!!!
Gr, Tom
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung UE55KS7000s
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Poetsen met droge doek en licht vochtige doek. Gegoogled maar geen vergelijkbare artikelen gevonden.
Ik zag bij het neerzetten twee vlekken waar ik het scherm had aangeraakt en wilde het meteen wegpoetsen. Tot mijn verbazing kreeg ik dit niet voor elkaar. Ook na het paar uur zaten de vlekken er nog.
Tot mijn grote schrik zie je de vlekken niet alleen zitten als de tv uitstaat maar ook als ik iets aan het kijken ben en de achtergrond donker is!
- waarom verschijnen die vlekken al na 3 seconden (het was echt van het meubel af op de grond)?
- kan ik ze nog weg krijgen?
- kan ik aanspraak maken op mijn garantie?
Het was misschien niet de meest briljante actie om zo te tillen maar dit had ik in geen 100 jaar verwacht. Het was echt niet alsof ik recht vanuit de douche zonder afdrogen die tv ging tillen.
Vlekken op tv https://imgur.com/gallery/ERFTk
Heeft iemand enig idee???
Alvast bedankt voor het meedenken!!!
Gr, Tom
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung UE55KS7000s
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Poetsen met droge doek en licht vochtige doek. Gegoogled maar geen vergelijkbare artikelen gevonden.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 18:19 . Reden: Fotolink toevoegen ]