Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4rnz3
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2020
Ik heb momenteel 2 Sapphire R9 FURY X'en in mijn computer zitten, beide hebben nog garantie. Ik zit er over te denken om deze te verkopen.

Alleen wat is een redelijke prijs?

Ik zat er zelf aan te denken om ze te verkopen voor 200 euro per stuk. Alleen ik heb geen idee of dat een redelijke prijs is.

Wat vinden jullie een redelijke verkoop prijs (prijs per stuk)?

[ Voor 7% gewijzigd door B4rnz3 op 01-08-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:50
categorie: Videokaarten Kan je als referentie gebruiken.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk naar wat andere mensen voor zo'n kaart vragen en pas je prijs daar op aan. Je kan ook kijken naar kaarten die ongeveer even snel zijn. Is vrij simpel op te zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAA beleid en dan de laatste alinea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Kenneth19
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Denk dat je het beste even kunt vergelijken op marktplaats zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DJ_Kenneth19 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:48:
Denk dat je het beste even kunt vergelijken op marktplaats zelf :)
Een Tweaker kijkt gewoon hier: https://tweakers.net/aanb...U0lEqSExPDc6sSlWyMjQwqAUA

Sowieso vragen mensen op MP soms vreemde bedragen omdat ze niet weten wat een redelijke prijs is. Soms zien mensen dat iets nieuw 1000 euro kost en verkopen ze het voor 900 euro. Dat terwijl een redelijke prijs dan iets van 400 euro zou zijn. Soms worden producten als ze EOL zijn heel duur tewijl dat niets te maken heeft met een redelijke 2e hands prijs.

Soms moet je iets wel via MP kopen of verkopen, maar alles wat via Tweakers kan doe ik dan ook graag.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 01-08-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:26

MsG

Forumzwerver

Ik zou gewoon laten bieden, dan zie je vanzelf wat je er voor krijgt. Anders snij je jezelf in de vingers dat je ze goedkoop wegdoet. Er is een enorme run op bepaalde videokaarten waardoor er een algehele schaarste is. Daar kan je eventueel leuk van profiteren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:57:
Ik zou gewoon laten bieden, dan zie je vanzelf wat je er voor krijgt. Anders snij je jezelf in de vingers dat je ze goedkoop wegdoet. Er is een enorme run op bepaalde videokaarten waardoor er een algehele schaarste is. Daar kan je eventueel leuk van profiteren.
Bieden is leuk als er veel mensen het product willen hebben want dan komt de prijs wel hoog te liggen. Als er weinig mensen zijn die bieden komt de prijs heel laag uit en wil je eigenlijk niet eens voor die prijs verkopen.

Ik kijk zelf altijd wat redelijk is en ga dan iets onder de goedkoopste prijs zitten. Dat is dan een redelijke prijs en het verkoopt ook vrij snel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoe dan ook, taxatie is niet toegestaan. Je kunt de V&A en MP als leidraad gebruiken. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.