The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Vraag
Beste antwoord (via BugBoy op 01-08-2017 20:01)
Magic word: WISP
Het is trouwens niet raar dat WiFi zo duur is, wat denk je dat een vsat subscription kost?
[ Voor 38% gewijzigd door FreakNL op 01-08-2017 17:59 ]
Alle reacties
Volgens mij moet je even zoeken op camping wifi delen ofzo. De vraag die je stelt, wordt namelijk vaker gesteld.
[ Voor 33% gewijzigd door Koffie op 02-08-2017 11:55 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
De oplossing via de laptop is het goedkoopst, maar het liefst heb je een dongle die dit voor je regelt. In het verleden had Asus de WL-330NUL, maar die is niet meer leverbaar. Die maakt ook een hotspot aan. Het grote voordeel is dat ik die achter een powerbank kan drukken en overal kan meenemen. Dan maak ik daarmee 1x contact met het WIFI en de rest gaat lekker via mijn eigen WIFI. Helaas kan ik geen opvolger van dit apparaat vinden
Het is overigens mogelijk om te upgraden naar 3GB (kost €105), maar voor alleen WhatsApp en een keer een nieuwsberichtje kijken lijkt me dat niet zo nodig. Wel even van te voren de automatische updates uitzetten.
[ Voor 14% gewijzigd door BugBoy op 01-08-2017 16:41 ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Magic word: WISP
Het is trouwens niet raar dat WiFi zo duur is, wat denk je dat een vsat subscription kost?
[ Voor 38% gewijzigd door FreakNL op 01-08-2017 17:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door BugBoy op 01-08-2017 20:02 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Koffie op 02-08-2017 11:55 ]
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
I stand corrected.Room42 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:01:
Ja, dat had Nat-Water in "Wifi delen" je echter eergisteren al getracht te laten zienJe moet wel de reacties even lezen, natuurlijk.
Was denk ik blind op zoek om toch hardware te kunnen kopen.