Hoi GoT!
Ik kom de laatste tijd steeds vaker partijen tegen waar je ook laptops kunt leasen. Je betaalt (zoals wel vaker wanneer je iets least) een vast maandelijks bedrag voor je laptop, waarbij onderhoud en reparatie je uit handen genomen worden.
Bij veel partijen lees ik dezelfde verkoopargumenten:
Is er hier iemand met ervaring met het leasen van een laptop?
Ik ben erg benieuwd naar de mate van service (wordt je laptop bv ter allen tijde gerepareerd?) en ontzorging, maar ook het omwisselen van model (komen daar geen verborgen kosten bij kijken?) alsook de afwikkeling van zo'n leasecontract (kan ik het contract voor dezelfde kosten doorzetten?).
Andere ervaringen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Ik kom de laatste tijd steeds vaker partijen tegen waar je ook laptops kunt leasen. Je betaalt (zoals wel vaker wanneer je iets least) een vast maandelijks bedrag voor je laptop, waarbij onderhoud en reparatie je uit handen genomen worden.
Bij veel partijen lees ik dezelfde verkoopargumenten:
- Gratis installatie, onderhoud en reparatie
- Leaseplannen van doorgaans 3 of 5 jaar
- Gratis omwisselen voor een nieuw model na 2/3e van de leaseduur
Is er hier iemand met ervaring met het leasen van een laptop?
Ik ben erg benieuwd naar de mate van service (wordt je laptop bv ter allen tijde gerepareerd?) en ontzorging, maar ook het omwisselen van model (komen daar geen verborgen kosten bij kijken?) alsook de afwikkeling van zo'n leasecontract (kan ik het contract voor dezelfde kosten doorzetten?).
Andere ervaringen zijn natuurlijk ook van harte welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door Bulder op 01-08-2017 16:30 ]