Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en office applicaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot +/- €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nieuwe AMD vega spreekt aan gezien ik het systeem graag wil combineren met een passend Freesync ultrawide monitor. Volgens laatste nieuws zou de aanschaf van een RX Vega kaart tot 200 dollar korting moeten leiden bij aanschaf van de Samsung C34F791. Lijkt dus een goede combo.
verder zoek ik een echt compacte ITX formfactor zodat het systeem aan mijn bureau alsmede de tv in de huiskamer gekoppeld kan worden voor gaming. Ik heb daarom (als het wel mogelijk is let me know) afgezien van de Ryzen 1700x omdat de beschikbare koelers vaak erg hoog zijn waardoor ze niet in een slimfit ITX case lijken te passen. Idealiter de danA4 case of Sentry itx case gekozen, echt gaaf spul, echter rete duur en niet verkrijgbaar?
Ga je overklokken?
als er wat extra uitgehaald kan worden mooi meegenomen. Gaat mij om de maximale prestaties die haalbaar zijn in de gekozen ITX case. Uitgangspunt: ITX formfactor zonder concessies te doen op snelheid.
Wat verwacht je van ons?
Gaming en office applicaties
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot +/- €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Windows 10
- CM spawn storm gaming muis.
- 5.1 spdfif geluidsset
- Steam controller
- Xbox controller wired.
- Astro A50 headset
Nieuwe AMD vega spreekt aan gezien ik het systeem graag wil combineren met een passend Freesync ultrawide monitor. Volgens laatste nieuws zou de aanschaf van een RX Vega kaart tot 200 dollar korting moeten leiden bij aanschaf van de Samsung C34F791. Lijkt dus een goede combo.
verder zoek ik een echt compacte ITX formfactor zodat het systeem aan mijn bureau alsmede de tv in de huiskamer gekoppeld kan worden voor gaming. Ik heb daarom (als het wel mogelijk is let me know) afgezien van de Ryzen 1700x omdat de beschikbare koelers vaak erg hoog zijn waardoor ze niet in een slimfit ITX case lijken te passen. Idealiter de danA4 case of Sentry itx case gekozen, echt gaaf spul, echter rete duur en niet verkrijgbaar?
Ga je overklokken?
als er wat extra uitgehaald kan worden mooi meegenomen. Gaat mij om de maximale prestaties die haalbaar zijn in de gekozen ITX case. Uitgangspunt: ITX formfactor zonder concessies te doen op snelheid.
Wat verwacht je van ons?
- Even een 2e set ogen/meningen of de gekozen opstelling uberhaupt compatible is.
- Wellicht dat jullie nog tips hebben voor een betere setup rekening houdend met bovenstaande.
- Is de combo Intel CPU en AMD GPU een verstandige? Of laat je dan snelheid/prestaties liggen? Zoals hierboven aangegeven, graag de Ryzen 1700x meegnomen, maar goede ITX MoBo's lijken er nog niet te zijn en CPU koelers voor deze formfactor ook nog niet?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 227,01 | € 227,01 |
1 | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming-ITX/ac | € 128,50 | € 128,50 |
1 | Fractal Design Node 202 | € 84,49 | € 84,49 |
1 | Samsung C34F791WQ Wit | € 890,81 | € 890,81 |
1 | Natec Genesis Gaming Mousepad M12 Maxi | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
1 | SilverStone SST-SX600-G v 1.1 - Strider SFX Series, 600W 80 Plus Gold PC Power Supply, Low Noise 80m | € 112,- | € 112,- |
1 | Intel 600p 512GB | € 194,22 | € 194,22 |
1 | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,99 | € 5,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.810,92 |
[ Voor 47% gewijzigd door Joppiesaus2 op 01-08-2017 15:36 ]