Verschil Boomslang 1k en 2k ?

Pagina: 1
Acties:

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat is, behalve de prijs :P nou eigenlijk het verschil tussen een Boomslang 1000 en een 2000? Ok, de 2000 is 2000dpi en de 1000 1000 dpi maar is het verschil tussen de 1k en 2k nou ook erg duidelijk te merken in games zoals CS ? Ik heb nu een standaard logitech scrollmuis en na 1,5 jaar CS kom ik er nu achter dat die muis 3x nix is :P

Mijn broer heeft een Logitech Optical Mouse (zo'n blauwe :)) en die vind ik op zich prima voor CS, maar is een Boomslang nog veel beter? (een 1000 dan he)

Ik ben van plan om de 1000 te kopen omdat die nu rond de 120 gulden kost en dat vind ik opzich een mooie prijs, de 2000 vind ik iets te duur |:(

En ik hoorde ook iets dat de Boomslang wel een muisbal heeft maar ook optisch is :?

bvd

Verwijderd

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Boomslang 2000, een fantastische muis.
Het verschil tussen de 1000 en de 2000 dpi versie is dat de 2000 dpi versie dus nog eens 2x zo gevoelig is. Ik heb nooit met een Boomslang 1000 gewerkt maar ik kan me voorstellen dat die 2000 niet voor niets een stuk duurder is dan de andere variant.

De muis heeft inderdaad een balletje erin zitten en daar een horizontaal en een verticaal rollertje die dus meebewegen met het balletje. Deze zitten vast aan een soort schijf met gaten erin, welke optisch worden afgelezen (laat wel licht door of laat geen licht door). Net als elke andere muis dus eigenlijk :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Sim-Pel

1000 dPI

Verwijderd

Ik zou voor de 2k gaan. Verschil in prijs valt erg mee en nu weet je zeker dat je de beste versie hebt.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Merk je dat verschil?

Hij lijkt me wel cool, alleen ik gebruik geen muis :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

* DeX heeft 2k...
Verschil tussen reguliere muis en boomslang is erg te merken..

Investeer dus een paar tientjes extra in een 2k...

O-)

Verwijderd

dit wil ik ook wle weten jah!.. merk je het in Counter-Strike?

Verwijderd

Had eerst een Microsoft Optical. Je merk het heel goed. Als je met je muis beweegt voelt het veel preciezer aan. Vooral met de super sensitivity ga je je muis na een tijdje bijna niet meer bewegen. Dit is vooral erg wennen.
Pagina: 1