Hoe kan ik een "gedeelte" van een andere site kopiëren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thagreenstuff
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-02 10:27
Mijn vraag
Voor mijn site wil ik een widget kopiëren van Weeronline, zodat ik die live kan laten zien op mijn site. Deze widget wordt dagelijks geüpdatet en is interactief met knoppen. Ik weet niet of ik de link van die site hierop mag zetten maar op deze site staat de widget die ik voor ogen heb.

Omdat mijn site alleen gericht is op allergieën heb ik alleen het weerbericht mbt hooikoorts nodig.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een basic site-builder Weebly

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben een newb wat betreft site design / html maar ik heb al geprobeerd via inspect element --> copy --> insert embedded html. Hier wordt de data statisch van en bereikt dus niet het doel dat ik voor ogen heb.

Mijn dank is groot _/-\o_

Beste antwoord (via Thagreenstuff op 01-08-2017 15:32)

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 11:21

Ypho

Allround Nerd

Weeronline biedt zelf een aantal widgets aan die je kunt plaatsen: http://www.weeronline.nl/Weer-Widgets/4058223/0

Je vult gegevens in van de plaats, en dan kun je zo de code copy/pasten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 11:21

Ypho

Allround Nerd

Weeronline biedt zelf een aantal widgets aan die je kunt plaatsen: http://www.weeronline.nl/Weer-Widgets/4058223/0

Je vult gegevens in van de plaats, en dan kun je zo de code copy/pasten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:21

Rmg

Onderaan de pagina staat "Overzicht widgets" welke linkt naar http://www.weeronline.nl/Weer-Widgets/4058223/0

Hier moet je vast iets mee kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Thagreenstuff schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:26:
Mijn vraag
Voor mijn site wil ik een widget kopiëren van Weeronline, zodat ik die live kan laten zien op mijn site. Deze widget wordt dagelijks geüpdatet en is interactief met knoppen. Ik weet niet of ik de link van die site hierop mag zetten maar op deze site staat de widget die ik voor ogen heb.

Omdat mijn site alleen gericht is op allergieën heb ik alleen het weerbericht mbt hooikoorts nodig.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een basic site-builder Weebly

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben een newb wat betreft site design / html maar ik heb al geprobeerd via inspect element --> copy --> insert embedded html. Hier wordt de data statisch van en bereikt dus niet het doel dat ik voor ogen heb.

Mijn dank is groot _/-\o_
De eerste vraag is denk ik niet hoe je het moet doen maar óf het mag.

Als die die vraag stelt aan weeronline en het antwoord is positief dan zullen ze vast wel helpen met het embedden op je site

Het mag dus,

Je kunt de snippets uit de bovenstaande links gewoon knippen / plakken in je html

[ Voor 4% gewijzigd door ImNotnoa op 01-08-2017 15:29 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thagreenstuff
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-02 10:27
Jongens, ik ben hier drie uur mee bezig geweest en heb binnen 3 minuten een perfect antwoord. Dat ik overigens ook zelf makkelijk had kunnen vinden, maar schijnbaar heb ik hier zwaar overheen gekeken.

Bedankt!