Toon posts:

Numark DM 3000..............voorafbeluistering?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een mengpaneel gaan kopen maar ik heb een vraagjuh:

-- Zit er op de Numark DM 3000 voorafbeluistering??? Dit heb je natuurlijk wel nodig voor het mixen! :)

Ik heb vanmiddag een leuk plaatje en 2 slipmatten bij cyber-records in leiden gekocht. 3 platen voor 7,50! het was wel oude (maar goede) trance!

KAn iemand me antwoord geven op deze vraag! En is het een beetje goed mengpaneel om mee te befginnen?

Latuuuuuuuuuuuur, Robzilla *D

Verwijderd

Dat zit op bijna elk mengpaneel.
Toen ik nog een klein jochie was had ik een mengpaneel van 100piek waar et ook mee kon.

Verwijderd

Ik kan je met enige zekerheid zeggen van wel , heb volgens mij wel eens gedraaid met zo'n mixertje

Verwijderd

Topicstarter
is het een beetje goed :?

Verwijderd

DM 3000 heeft voorbeluistering en het is een prima ding.

Verwijderd

Topicstarter
mooi! IS new-line.nl een beetje goedkoop??? of kan ik hem beter ergens anders halen>

Verwijderd

new-line is niet duur, maar ze zijn niet de goedkoopste. Ze weten wel het meest :)

www.geluid-licht.nl is wel goedkoop, qua vestax spullen dan.

Verwijderd

Topicstarter
oke, zijn er nog meer zaakjes:?

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Attalos in arnhem of je moet ff een zaak zoals Elevator checken in duitsland.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

New-line is idd niet de goedkoop[ste, maar ook niet duur. Je krijgt er wel een hele berg service en hulp bij, die Huisman is gewoon de ultieme PA/dj-guru ;).

Als ik jou was zou ik trouwens voor een magnedine mag10 gaan, ook te koop bij new-line. Net iets professioneler, zie het als een (bijna) perfecte dateq-kopie...
Pagina: 1