Toon posts:

Help ? Toshiba laptop 2 de hands gekocht

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Toshiba laptop 2 de hands gekocht
ik heb pas Toshiba gekocht Maar als ik aan doe ? staat. PASSWORD :X
HEEFT IEMAND EEN SIMPEL IEDEE
Dank u

*knip*

[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 01-08-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Wat meer info is welkom.

Welk type is het, waar word je gevraagd om een password (windows login?, bios password?), is het een nieuwe of tweedehands laptop ? (Een screenshot van het password prompt zou handig zijn)

Of is dit gewoon een schaamteloze plug voor je youtube kanaal ?

Edit:

Tweedehands laptop dus, bel/mail de verkoper voor het wachtwoord of ga langs om deze te laten verwijderen

[ Voor 37% gewijzigd door ImNotnoa op 01-08-2017 14:11 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:01
Praten we over een bios wachtwoord of over een windows wachtwoord?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

Praten we over een Youtube-promotie hier of heb je daadwerkelijk hulp nodig? :?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:01
Je kan Windows toch herinstalleren. Dat zou ik zelf sowieso doen als ik een 2e handse laptop zou kopen.

En dan weet ik niet wat die YouTube link hierbij doet?

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Jantje2000 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:17:
Je kan Windows toch herinstalleren. Dat zou ik zelf sowieso doen als ik een 2e handse laptop zou kopen.

En dan weet ik niet wat die YouTube link hierbij doet?
Ik denk niet dat TS een windows herinstallatie kan doen als hij/zij al niet weet welk passwordpromt hij ziet en hoe hier mee om te gaan.

Verder denk ik dat dit meer een promotie voor zijn youtube kanaal is

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Linkjes naar Youtube kanalen kun je in je signature kwijt, mocht je die persé willen pluggen ;)

Als je tweedehands laptop hebt gekocht en een Windowswachtwoord te zien krijgt zul je de vorige eigenaar even moeten contacteren. Of je doet een herinstallatie van Windows, dat kan ook. Voorbeeld: http://www.nldit.com/best.../225641.html#.WYByKITyiUk

[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 01-08-2017 14:21 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:20:
Linkjes naar Youtube kanalen kun je in je signature kwijt, mocht je die persé willen pluggen ;)

Als je tweedehands laptop hebt gekocht en een Windowswachtwoord te zien krijgt zul je de vorige eigenaar even moeten contacteren. Of je doet een herinstallatie van Windows, dat kan ook. Voorbeeld: http://www.nldit.com/best.../225641.html#.WYByKITyiUk
Turn 1 op uw Toshiba Satellite . Plaats uw herstel schijf of de oorspronkelijke Windows-besturingssysteem dvd in de Satellite 's CD /DVD-station . Zet de computer uit .
Draai 2 op de Toshiba Satellite . In de eerste paar seconden tijdens het opstarten , drukt en de F12 toets op uw toetsenbord ingedrukt om het Boot Menu . ( Opmerking: Sommige Toshiba modellen kan u vertellen op " C " om op te starten vanaf de cd - rom ) . Het scherm zal opstarten weergegeven voor deze laars up sessie alleen .
3
Niet de meest geschikte tutorial denk ik

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Helaas gaan we je hier niet bij helpen. Het kan best dat je de laptop legitiem hebt verkregen, maar dit valt onder Het algemeen beleid #verbodenhacken. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.