Philips DTM3170 of Mackie CR4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyBoyHallo
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
Dus, ik ben bezig met het upgraden van mijn gaming setup, en wil eigenlijk mijn speakers upgraden, de speakers waaraan ik zat te denken zijn de Mackie CR4s, maar word dit dan een upgrade tegenover mijn Philips set of juist een downgrade?

Alvast bedankt,
Mike

You only live once!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MikeyBoyHallo schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:52:
Dus, ik ben bezig met het upgraden van mijn gaming setup, en wil eigenlijk mijn speakers upgraden, de speakers waaraan ik zat te denken zijn de Mackie CR4s, maar word dit dan een upgrade tegenover mijn Philips set of juist een downgrade?

Alvast bedankt,
Mike
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je topic-start bevat wel erg weinig info. Wat mis je in de huidige speakers? Waarom ben je gekomen bij de Mackie-speakers; en wat denk je er in te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyBoyHallo
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik mis niet echt iets, maar ik wil graag iemand een plezier doen met mijn oude set als die minder is vergeleken met de Mackies. Maar ik ben vooral bij de Mackies uitgekomen omdat ik veel gaming setups heb gezien die bijvoorbeeld de CR4s erin hadden. Ik ben zelf een groot gamer, maar nog een grotere muziek liefhebber, dus daarom zou ik graag duidelijke speakers hebben, maar die nog wel een lekkere bass eraan hebben. In mijn huidige speakers mis ik dus wel een beetje de "clearness".

You only live once!