Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag AAA games gaan spelen ol Medium-High settings met een stabiele framerate van 60(+) fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de €750 en €900, het liefst houd ik de prijs zo laag mogelijk. Behalve als dit van invloed is op de levensjaren van mijn pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor processoren gaat wel uit naar AMD, door de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het thema van mijn build zo veel mogelijk
(Navy) Blauw, Zwart, Wit houden. Voor de rest heb ik geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om te gaan overclocken, maar ik ga wel overclocken met de standaard koeler, ik hoef geen enorme boost in prestaties.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn build kan aanpassen (i.v.m. de enorm hoge prijzen van de rx 570 en rx 580) zodat ik later nog eventueel naar een rx570/rx580 kan upgraden. Ook zou ik de feedback van jullie op mijn samengestelde build erg waarderen.
Ik wil graag AAA games gaan spelen ol Medium-High settings met een stabiele framerate van 60(+) fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de €750 en €900, het liefst houd ik de prijs zo laag mogelijk. Behalve als dit van invloed is op de levensjaren van mijn pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 560 4GD5 | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Alpenföhn WingBoost2 - Snow White, 140mm | € 10,94 | € 10,94 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair CX650 | € 69,50 | € 69,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 758,26 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor processoren gaat wel uit naar AMD, door de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het thema van mijn build zo veel mogelijk
(Navy) Blauw, Zwart, Wit houden. Voor de rest heb ik geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om te gaan overclocken, maar ik ga wel overclocken met de standaard koeler, ik hoef geen enorme boost in prestaties.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn build kan aanpassen (i.v.m. de enorm hoge prijzen van de rx 570 en rx 580) zodat ik later nog eventueel naar een rx570/rx580 kan upgraden. Ook zou ik de feedback van jullie op mijn samengestelde build erg waarderen.