Weet niet zeker of ik goed zit, maar toch.
Vorige week via een webshop 3 HDMI kabels besteld van 3m. Deze zijn verdeeld onder tv decoder, PS4 en mijn desktop. Netjes weggewerkt en aangesloten.
Helaas heb ik nu geen beeld op mijn desktop, PS4 en tv decoder werken wel (beide 1080p). Mijn desktop spuugt een 4k signaal uit. Ik zie het Windows 10 laad scherm maar zodra het login scherm getoond moet worden wordt alles zwart.
Heb uiteraard nog even de kabels gewisseld maar met hetzelfde effect. Ik heb nog een oude kabel liggen (1m en een ander merk). Wanneer ik deze twee verbind gaat alles goed, met 4k direct beeld.
Kortom ik vermoed dat het de kabel is, mooi zuur want nu kan ik de hele voorzet wand gaan loshalen. De kabel is mij als volgt verkocht:
HDMI kabel 1.4 High Speed met ethernet
- HDMI Ethernet kanaal
- Audio return kanaal
- 3D over HDMI
- 4K x 2K resolutie ondersteuning
- Uitgebreide ondersteuning 3D en Deep Color
- Kabel lengte: 3 meter
- De HDMI connectoren zijn inclusief plastic 20mm breed
Mijn hardware:
Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X
LG 43UD79
Iemand nog tips?
Vorige week via een webshop 3 HDMI kabels besteld van 3m. Deze zijn verdeeld onder tv decoder, PS4 en mijn desktop. Netjes weggewerkt en aangesloten.
Helaas heb ik nu geen beeld op mijn desktop, PS4 en tv decoder werken wel (beide 1080p). Mijn desktop spuugt een 4k signaal uit. Ik zie het Windows 10 laad scherm maar zodra het login scherm getoond moet worden wordt alles zwart.
Heb uiteraard nog even de kabels gewisseld maar met hetzelfde effect. Ik heb nog een oude kabel liggen (1m en een ander merk). Wanneer ik deze twee verbind gaat alles goed, met 4k direct beeld.
Kortom ik vermoed dat het de kabel is, mooi zuur want nu kan ik de hele voorzet wand gaan loshalen. De kabel is mij als volgt verkocht:
HDMI kabel 1.4 High Speed met ethernet
- HDMI Ethernet kanaal
- Audio return kanaal
- 3D over HDMI
- 4K x 2K resolutie ondersteuning
- Uitgebreide ondersteuning 3D en Deep Color
- Kabel lengte: 3 meter
- De HDMI connectoren zijn inclusief plastic 20mm breed
Mijn hardware:
Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X
LG 43UD79
Iemand nog tips?