Verwijderd
Neeeee. Geloof het niet. In principe zou je dan op Linux uitkomen maaar dat was de vraag niet
Solaris voor intel is toch ook vrij te leechen
kijk eens op http://get.qnx.com/ ... "QNX is a true realtime OS"
Verwijderd
Solaris is inderdaad na registratie rechtstreeks bij Sun te downloaden. Het gerucht gaat dat de Intel versie het niet haalt bij de "normale" versie die op sun hardware draait.
Ik geloof alleen wel dat veel mensen problemen hadden om de images bootable te krijgen, maar de topics hierover kun je terugvinden in de search
Ik geloof alleen wel dat veel mensen problemen hadden om de images bootable te krijgen, maar de topics hierover kun je terugvinden in de search
Hmmz...wat is er zo speciaal aan Solaris?
Verwijderd
Dit is op zich ook logisch omdat sun altijd zelf de hardware bij de software bracht waardoor solaris altijd als een trein draait op een sun bakkie (geldt niet meer voor solaris 8 omdat sun in sommige machines geen native sun hardware gebruikte). Toch kan ik als je een "gratis" *NIX wil gebruiken solaris aanbevelen hoor, zeer leerzaam en tof om mee te werken.Het gerucht gaat dat de Intel versie het niet haalt bij de "normale" versie die op sun hardware draait.
Solaris is een "echte" unix die al heel lang meedraait op de OS markt voor servers. Deze is een tijdje terug gepoort naar het intel platform en gratis ter beschikking gesteld (wel eerst registreren) zodat mensen er meer ervaring mee kunnen opdoen.Hmmz...wat is er zo speciaal aan Solaris?
Pagina: 1