Ja mensen, dat is de vraag waar ik al een tijdje mee zit. Een aantal vragen komen bij me op als ik denk aan een clan. Ik zal ze hier ff opschrijven. Denk niet dat ik een n00b ben want dit zijn de vragen waarvan ik me afvraag wat anderen hierover denken.
1. Wat doe je met een clan?
2. Wat zijn je clan genoten voor jou?
3. Wat verwacht je van je clan?
4. Kun je een clan oprichten met mensen die je niet kent???(hier wil ik graag Captainpervert zijn reactie op horen
)andere reps zijn ook welcome hoor. 
5. Hoe richt je een clan op?
6. Hoe wordt je goed?
Dit zijn enkele vragen waar ik veel over na denk. ik zal ze ook gelijk uit eigen ervaring beantwoorden.
1. Met een clan doe je alles wat met games en lans te maken heeft, je ontmoet elkaar wel in het echt maar je wordt er niet snel vrienden mee, geen eigen ervaring btw.
2. Clangenoten zijn kenissen met een passie gelijk aan die van mij, de games.
3. Van een clan verwacht ik dat ze je steunen als het ff wat minder gaat, en je helpen er weer bovenop te komen. (ik heb het nu over gamen
)
4. Nee je kunt geen clan op richten met mensen die je niet kent, die kun je niet goed vertrouwen.
5. Je richt een clan op als je denkt een kans te maken een topper te worden, of om een clan te worden die de scene een image geeft, denk aan Q4O bij CS en Quake.
6. Je goed door veel samen spelen en door elkaar vaak te treffen op lans etc.
Dit was het, ik kijk uit naar jullie reps
Greetingz,
1. Wat doe je met een clan?
2. Wat zijn je clan genoten voor jou?
3. Wat verwacht je van je clan?
4. Kun je een clan oprichten met mensen die je niet kent???(hier wil ik graag Captainpervert zijn reactie op horen
5. Hoe richt je een clan op?
6. Hoe wordt je goed?
Dit zijn enkele vragen waar ik veel over na denk. ik zal ze ook gelijk uit eigen ervaring beantwoorden.
1. Met een clan doe je alles wat met games en lans te maken heeft, je ontmoet elkaar wel in het echt maar je wordt er niet snel vrienden mee, geen eigen ervaring btw.
2. Clangenoten zijn kenissen met een passie gelijk aan die van mij, de games.
3. Van een clan verwacht ik dat ze je steunen als het ff wat minder gaat, en je helpen er weer bovenop te komen. (ik heb het nu over gamen
4. Nee je kunt geen clan op richten met mensen die je niet kent, die kun je niet goed vertrouwen.
5. Je richt een clan op als je denkt een kans te maken een topper te worden, of om een clan te worden die de scene een image geeft, denk aan Q4O bij CS en Quake.
6. Je goed door veel samen spelen en door elkaar vaak te treffen op lans etc.
Dit was het, ik kijk uit naar jullie reps
Greetingz,