Beste Tweakers leden,
ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een game pc voor mijn zoontje van 12.
Hij wil graag de volgende games kunnen spelen:
- Ark survival
- GTA 5 en wellicht straks ook 6
- Dark and Light
- Rust
- Etc.
Nu heb ik altijd een beter gevoel gehad zelf met Intel en na de komst van Ryzen ben ik ook daar wat gaan neuzen maar wordt er niet veel wijzer van.
Ik wil ook weer niet dat hij teveel geld uit geeft voor een computer gezien zijn leeftijd.
Aangezien een CPU langer mee gaat voordat deze achterhaald is ben ik eerder ervoor om een betere CPU te nemen en dan later de GPU nog eens te vervangen of denken jullie daar anders over?
De GPU's zij op dit moment zo ontzettend veel duurder geworden het afgelopen half jaar (+100 euro) dat ik eerder geneigd ben om er voor nu een goedkopere GTX 1050 ti of RX 560 in te stoppen en zodra die 1060/1070GPU's goedkoper worden die te gaan wisselen.
Of:
Goedkopere CPU en toch een duurdere GPU erin?
Wellicht hebben jullie nog enige adviezen?
ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een game pc voor mijn zoontje van 12.
Hij wil graag de volgende games kunnen spelen:
- Ark survival
- GTA 5 en wellicht straks ook 6
- Dark and Light
- Rust
- Etc.
Nu heb ik altijd een beter gevoel gehad zelf met Intel en na de komst van Ryzen ben ik ook daar wat gaan neuzen maar wordt er niet veel wijzer van.
Ik wil ook weer niet dat hij teveel geld uit geeft voor een computer gezien zijn leeftijd.
Aangezien een CPU langer mee gaat voordat deze achterhaald is ben ik eerder ervoor om een betere CPU te nemen en dan later de GPU nog eens te vervangen of denken jullie daar anders over?
De GPU's zij op dit moment zo ontzettend veel duurder geworden het afgelopen half jaar (+100 euro) dat ik eerder geneigd ben om er voor nu een goedkopere GTX 1050 ti of RX 560 in te stoppen en zodra die 1060/1070GPU's goedkoper worden die te gaan wisselen.
Of:
Goedkopere CPU en toch een duurdere GPU erin?
Wellicht hebben jullie nog enige adviezen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 229,84 | € 229,84 |
1 | MSI B250 PC Mate | € 90,65 | € 90,65 |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 153,- | € 153,- |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Zalman Z3 Plus | € 44,50 | € 44,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 131,95 | € 131,95 |
1 | Xilence Performance A+ 630 watt | € 57,- | € 57,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 752,89 |