Ik wil voor me case wat plexiglas gebruiken en nee het wordt geen window maar mijn vraag is of je het een beetje goed kan bewerken. Ik wil het in een hoek afzagen/dremelen. Hoe kan ik dit het beste doen en hoe voorkom ik dat ik van die zaagscheurtje krijg in me plexi?
Anoniem: 29349
Ja is goed te doen.
1. goede ondergrond zodat het niet gaat schuiven;
2. rustig zagen/boren (whatever). Langzaam is beter.
1. goede ondergrond zodat het niet gaat schuiven;
2. rustig zagen/boren (whatever). Langzaam is beter.
ik had ook ergens gelezen dat er nog iets is wat op plexi lijkt. Kan niet meer op de naam komen. Maar wat is beter: plexi of die andere.
Is het een beetje goed met een decoupeerzaag in een hoek te zagen. Het moet nl erg precies zijn om goed te passen.
Is het een beetje goed met een decoupeerzaag in een hoek te zagen. Het moet nl erg precies zijn om goed te passen.
Anoniem: 16060
Anders gaat het ook smelten, dat wil je meestal niet...
Edit:
je bedoelt acrylglas???
Edit:
je bedoelt acrylglas???
ja precies acrylOp zaterdag 07 juli 2001 21:55 schreef newby het volgende:
Anders gaat het ook smelten, dat wil je meestal niet...
Edit:
je bedoelt acrylglas???
Maar het gaat toch juist smelten als je te lang op één plaats blijf?
Glas is veel moeilijker te bewerken + dat plexiglas flexibeler is en dus moeilijker breekt (niet LAN proofOp zaterdag 07 juli 2001 22:05 schreef ItSnows het volgende:
Andere vraag:
Is glas niet mooier ???
Anoniem: 23992
Als je niet wilt dat het smelt zul je wat olie/water moeten gebruiken op het zaagje van je decoupeer, cq. dremel.
o dat wordt dus met z'n tweeën werken: 1 om te zagen en 1 om de hele tijd met een plantenspuit het zaagje nat houdenOp zaterdag 07 juli 2001 22:13 schreef ImaStar het volgende:
Als je niet wilt dat het smelt zul je wat olie/water moeten gebruiken op het zaagje van je decoupeer, cq. dremel.
Anoniem: 6331
gebruik polycarbonaat of de merknaam lexan
is opbepaalde diktes kogelvrij(vraag maar bij je bank)
wat heb ik daar aan. Kga niet in me huiskamer uittesten of me comp kogelvrij is.Op zaterdag 07 juli 2001 22:31 schreef peern het volgende:
gebruik polycarbonaat of de merknaam lexan
LOp zaterdag 07 juli 2001 22:44 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Makkelijk tijdens CS, kan je achter je kast schuilen
Anoniem: 29349
Vroeg ik nietOp zaterdag 07 juli 2001 22:11 schreef InterCC het volgende:
[..]
Glas is veel moeilijker te bewerken + dat plexiglas flexibeler is en dus moeilijker breekt (niet LAN proof). Glas is trouwens ook heel zwaar.
Pagina: 1