Google chrome links onderin krijgen bij mijn taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-07 06:38
Mijn vraag

Beste, ik wil graag het google chrome pictogram links onderin hebben. Als ik dan tijdens het internetten een nieuwe pagina wil, dat ik daar op kan klikken. Het in ineens weg en mis het direct al erg. Geen idee hoe ik het weer krijg.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de Tweakers Taskbar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik hem vast maak, en ik klik alle pagina's weg dan blijft het pictogram staan. Als ik daar op klik krijg ik internet. Maar dan is het pictogram weg. Ik wil, als ik een tweede venster wil openen. niet eerst naar het bureaublad gaan, en dan op chrome klikken, ik wil hem gewoon op mijn taakbalk hebben :).

Heeft iemand een idee hoe dit moet? Al een tijd aan het zoeken geweest, maar nog niet verder gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/itdwh5navaeu8.png Onder bij die rode lijn wil ik hem graag hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Canon_nl3 op 31-07-2017 17:01 . Reden: Plaatje erbij. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:46

Dutch_Celt

Jollygood

Rechtsklik op het chrome balkje, en dan 'vastmaken aan taakbalk' (pin to taskbar) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-07 06:38
Bedankt! Wat raar, ik had al naar zoiets gezocht. Nu jij het zegt ineens gevonden het is gelukt. Super bedankt!

En ik heb nog een vraag. Excuses als het als offtopic wordt gezien, maar wil er ook niet direct een heel topic voor openen.

Ik heb soms dat ik Chrome open, dat hij dan rechts onderin een hoekje zit.Ik moet dan dubbelklikken op het venster om het maximaal te krijgen. Het liefst heb ik hem gewoon altijd direct full screen.

Heeft iemand een trucje hiervoor? Ik heb al eens alles weg geklikt, en 1 venster geopend, en die weg geklikt terwijl hij fullscreen is. Ik heb wel eens gelezen dat hij dat dan opslaat. Maar dat doet hij dus niet altijd.

Zo opent hij soms:
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ao3u1gvw3dmtm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -