Wel, ik heb hier een Asus CUBX moederbordje liggen waar ik maximum een P3 1Ghz kan op pluggen. Maar aangezien die proc toch wel erg veel kost in vergelijking met een thunderbird, denk ik eraan om in plaats van een P3 een duron 900 (of eventueel een athlon 1Ghz) met moederbordje te kopen (hetgeen me in het geval van een duron 900 hetzelfde gaat kosten als een losse P3 1Ghz) en dan over een half jaartje er een +1,5Ghz Thunderbird op te pluggen. Dus mijn vraag is, wat zouden jullie doen ? Ik ben niet speciaal geintresseerd in overclocken, maar is natuurlijk altijd handig meegenomen.
Verwijderd
voor de laagste duron te krijgen gaan en die overclocken... Later dan een mooi Palomino erop zetten en blazen
Hmmm, indeed ook een mogelijkheid natuurlijk. Maar persoonlijk heb ik liever een systeem dat nu op dit moment vlot draait en dat ik, als het nodig is, wat kan overclocken dan een processor die ik koop met als doel hem te overclocken. Ik heb al aardig wat overclocked vroeger, dus ik schrik er heus niet van terug, maar ik wil wel een 100% stabiel systeem. Vroeger kon het me allemaal niet veel schelen als ie zo nu en dan eens vastsloeg, maar tegenwoordig komt stabiliteit toch op de eerste plaats.