Geen enkele usb poort doet het meer....onder windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Beste allen, opeens werken mijn usb poorten niet meer. Ik kan mijn pc dus ook niet meer besturen met muis en keyboard. Het probleem ontstond gister toen ik mijn externe hdd inplugde om wat files naartoe te kopieren. Na een minuutje hoorde ik opeens het geluidje van usb apparaat verwijderen. Daarna ging het lampje van mijn muis uit en ook de backlightq van mn keyboard ging uit.

Vanaf dat moment werkt geen enkele usb poort meer. Ook niet usb2 poorten, helemaal niks nada. Ik kan dus ook niks troubleshooten in windows omdat ik niks kan typen en muizen.

Gek genoeg doen muis en keyboard het wel in de bios, maar zodra Windows 10 begint met laden gaan alle usb poorten direct op non actief.Heb de bios al gereset en USB support in de bios op full / partial / disabled gezet.

Iemand een idee wat hier gebeurd kan zijn? En hoe los ik dit op?

/edit
Oke mensen, het werk weer. In Bios "Legacy USB support" op disabled gezet. Wellicht heeft dat een instelling in Windows gereset..? Blijft wel heel raar dit...

[ Voor 9% gewijzigd door Undertaker2 op 31-07-2017 14:42 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec