Categorie voedingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-09 15:11
Allereerst heb ik werkelijk geen idee of ik in de juiste categorie zit, maar ik heb het idee van wel.

Mijn vraag is gericht aan de beheerders van de pricewatch met betrekking tot de categorie voedingen.

Ik kon bij de filter opties in deze categorie geen optie vinden om voedingen te filteren op meerdere CPU power cables. Je kan ze wel filteren op het hebben van 1 8 of 4+4 EPS, maar bijvoorbeeld niet op het hebben van minimaal 2 4+4's of 1 4+4 en een extra 4. Dit met betrekking tot moederborden met 8+4 of 8+8 pin EPS aansluitingen vanwege overclocking of high power cpu's zoals bijvoorbeeld het kersverse X399 platform, waar minimaal 8+4 tot zover de norm lijkt te zijn.
Zou deze optie misschien toegevoegd kunnen worden?

Beste antwoord (via youridv1 op 08-09-2017 10:02)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

youridv1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:56:
Allereerst heb ik werkelijk geen idee of ik in de juiste categorie zit, maar ik heb het idee van wel.

Mijn vraag is gericht aan de beheerders van de pricewatch met betrekking tot de categorie voedingen.

Ik kon bij de filter opties in deze categorie geen optie vinden om voedingen te filteren op meerdere CPU power cables. Je kan ze wel filteren op het hebben van 1 8 of 4+4 EPS, maar bijvoorbeeld niet op het hebben van minimaal 2 4+4's of 1 4+4 en een extra 4. Dit met betrekking tot moederborden met 8+4 of 8+8 pin EPS aansluitingen vanwege overclocking of high power cpu's zoals bijvoorbeeld het kersverse X399 platform, waar minimaal 8+4 tot zover de norm lijkt te zijn.
Dit is helaas een technische beperking van het filtersysteem, je kan niet filteren op aantallen waar er meerdere opties per filter kunnen worden ingevuld. De enige oplossing is dat los te trekken en per optie een apart filter aan te maken, maar dat maakt de lijst weer te lang. Tot dit wordt opgelost, is dit niet mogelijk helaas.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

De meeste voedingen zullen niet snel een 8 pin hebben maar eerder een 4+4.

Denk dat je door het filter op 8 pins in te stellen dus al snel enkel modelletjes vind met >1 CPU kabel.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
Dat verwijdert dan weer voedingen als de Seasonic Prime Titanium die gelist staat als 2x 4+4. Het zijn dan wel niche voedingen, maar toch zeker iets voor overclockers

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

youridv1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:56:

Dit is helaas een technische beperking van het filtersysteem, je kan niet filteren op aantallen waar er meerdere opties per filter kunnen worden ingevuld. De enige oplossing is dat los te trekken en per optie een apart filter aan te maken, maar dat maakt de lijst weer te lang. Tot dit wordt opgelost, is dit niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
@Glaanie Dan zij dat maar zo. Manueel zoeken dan maar, toch bedankt voor de moeite :)