Toon posts:

HDMI werkt niet GTX 750 TI

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een tweedehands game pc aangeschaft. De PC werkt uitstekend en ben erg blij mee alleen het lukt niet om het via HDMI aan te sluiten. DVI werkt wel, maar zodra er ik een hdmi kabel in stop en verbind met mijn monitor en op het juiste kanaal zet dan pakt die hem helaas niet.

De drivers zijn tot zover ik weet geupdate en en heb ook al geprobeerd hem handmatig te laten herkennen via intellingen. Iemand enig dee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:09
Andere kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden inderdaad, maar ik heb twee verschillende kabels geprobeerd die wel werken via mijn playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je ook al getest of de monitor via de HDMI aansluiting wel werkt met een ander apparaat. Om uit te sluiten dat het aan de monitor kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:07
Andere monitor geprobeerd?
Welke videokaart praten we over, trouwens?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Viper® Zojuist mijn playstation aangesloten op mijn monitor en dat werkt wel. HDMI aansluiting van mijn monitor werkt dus.

@Nat-Water Gaat om de videokaart GTX 750 ti 2gb. Monitor is in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Kan natuurlijk gewoon een kapotte HDMI poort wezen.

Zolang je de HDMI kabel verbindt voordat je de PC aanzet zou het verder gewoon moeten werken als zowel monitor als kabel geverifieerd zijn als werkend. Werkt het dan nog niet dan mag je de poort als overleden beschouwen.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1