Mijn iPhone is gestolen en ik wil weten wat er gebeurd nadat ik de telefoon geblokkeerd heb. Ik heb met "zoek mijn iPhone" de gegevens verwijderd. Meer informatie heb ik niet kunnen vinden. Iemand een YouTube video die mij kan ophelderen wat na het wissen met de telefoon gebeurd? Ook op YouTube heb ik niks kunnen vinden.
Vraag
Alle reacties
Dan is je telefoon inderdaad gewist, echter moet de dader om hem opnieuw te kunnen gebruiken eerst inloggen met jouw iCloud gegevens voordat hij de telefoon kan gebruiken.
Je iPhone is dus onbruikbaar voor de dader. (tenzij hij je iCloud gegevens weet te bemachtigen).
Hij gaat waarschijnlijk verkocht worden en dan gebruiken ze hem voor onderdelen. Scherm, accu, connectors e.d.
Je iPhone is dus onbruikbaar voor de dader. (tenzij hij je iCloud gegevens weet te bemachtigen).
Hij gaat waarschijnlijk verkocht worden en dan gebruiken ze hem voor onderdelen. Scherm, accu, connectors e.d.
[ Voor 17% gewijzigd door SgtElPotato op 31-07-2017 02:10 ]
Zucht...
Google: Find my iphoneeditoor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 02:02:
Mijn iPhone is gestolen en ik wil weten wat er gebeurd nadat ik de telefoon geblokkeerd heb. Ik heb met "zoek mijn iPhone" de gegevens verwijderd. Meer informatie heb ik niet kunnen vinden. Iemand een YouTube video die mij kan ophelderen wat na het wissen met de telefoon gebeurd? Ook op YouTube heb ik niks kunnen vinden.
2e hit
Apple: Uw vermiste Apple apparaat opsporen
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Toestel ben je kwijt en je data is er af.... Apple registreert dat toestel niet meer onder een nieuw ID dus 't ding is feitelijk waardeloos geworden (de onderdelen echter niet). Wat wil je nog meer weten?
't Is nu niet zo dat Apple óf iemand anders gericht op zoek gaat naar dát specifieke toestel, als je dat zou verwachten.
't Is nu niet zo dat Apple óf iemand anders gericht op zoek gaat naar dát specifieke toestel, als je dat zou verwachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 31-07-2017 02:12 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En stel iemand heeft mijn icloud gegevens en gebruikt de username en wachtwoord, wat gebeurd er dan met de iPhone? Zijn dan alle gegevens zichtbaar?
Die gegevens staan niet (leesbaar) op je gestolen iPhone, maar als je daar bang voor bent dan log je zelf nú nog even in op iCloud met die set aan gegevens en verander je ze...editoor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 02:15:
En stel iemand heeft mijn icloud gegevens en gebruikt de username en wachtwoord, wat gebeurd er dan met de iPhone? Zijn dan alle gegevens zichtbaar?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Uiteraard maar dat was zonder jouw iPhone ook het geval geweest.editoor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 02:15:
Als je mijn Gmail adres met wachtwoord hebt hoef je logischerwijs ook niet eerst mijn PC te jatten om in te loggen
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Pagina: 1