Per ongeluk is een Garmin nüvi 2498 LMT-D geformatteerd. Nu heb ik gepoogd met Garmin Webupdater en Garmin Express de boel weer helemaal te herstellen (geforceerde update naar huidige firmware, kaarten en taal herinstalleren), maar het lukt me niet meer om de Nederlandse taalinstellingen goed te laten werken. Niet alle stemmen zijn te selecteren (de TTS3-stemmen lijken niet selecteerbaar te zijn, de betreffende bestanden bevinden zich wel in /Voices), er is geen basiskaart meer (de 'echte' kaarten zijn wel weer per Garmin Express ingeladen) en enkel de Engels-VS toetsenbord, en tekstinstellign is beschikbaar. Ik mis mogelijk meen ik diverse directories (/text, /keyboard ...) en bijbehorende inhoud (nl_nl.glx nl_nl_prx.glx nl_nl_trf.glx). Al met al lijkt een herstel dus wat ingewikkelder dan gehoopt.
Is het mogelijk met officiele hulpmiddelen alles weer in goede staat te brengen, of zal ik op de een of andere manier de juiste bestanden moeten proberen te bemachtigen en die handmatig terugplaatsen?
Is het mogelijk met officiele hulpmiddelen alles weer in goede staat te brengen, of zal ik op de een of andere manier de juiste bestanden moeten proberen te bemachtigen en die handmatig terugplaatsen?
[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 31-07-2017 00:33 ]