Hallo ik heb het spel project cars net helemaal gedownload. Alles week alleen ik kan geen stuurtje koppelen ik kan alleen kiezen tussen 2 soorten bedieningen van controllers, kan iemand mij helpen?
Welk stuur heb je? Niet alle stuurtjes worden ondersteund, alleen de bekende merken.Anoniem: 950961 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:54:
Hallo ik heb het spel project cars net helemaal gedownload. Alles week alleen ik kan geen stuurtje koppelen ik kan alleen kiezen tussen 2 soorten bedieningen van controllers, kan iemand mij helpen?
Pcars is wel gewoon de legale versie?
Word je stuurtje wel door Windows gezien?
Lezen.....M!chel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:47:
[...]
Welk stuur heb je? Niet alle stuurtjes worden ondersteund, alleen de bekende merken.
In de OP staat dat het om een Logitech G29 stuur gaat
[ Voor 8% gewijzigd door Hegeman op 28-07-2017 09:24 ]
Maar dit is niet de topic starter maar iemand die het topic gekaapt heeftHegeman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:24:
[...]
Lezen.....
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Zelf even wat beter lezen aubHegeman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:24:
[...]
Lezen.....
Ik heb een trustmaster T150 en ik heb het gewoon op de ps4 gekochtM!chel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:47:
[...]
Welk stuur heb je? Niet alle stuurtjes worden ondersteund, alleen de bekende merken.
Ik heb zelf geen ps4, maar wat ik lees is dat je zodra het spel start je alleen de controls op het stuur moet gebruiken, (press X to start, dus X op het stuurtje) eventueel je ps4 controllers afkoppelen.
De T150 zou ondersteund moeten worden, maar ik lees dat sommige mensen ook de T300 setup gebruiken.
De T150 zou ondersteund moeten worden, maar ik lees dat sommige mensen ook de T300 setup gebruiken.
Klopt, dit is correct wat Michel zegt. Als je de ps4 opstart, het stuur aanzetten. Met de knoppen op het stuur dus ook de game opstarten, controllers kun je voor de zekerheid het beste uitlaten (start dus de ps4 eventueel op via de knop op de console zelf). Zorg er daarnaast voor dat het schuifje wat op je t150 base zit op ps4 mode staat (niet ps3).M!chel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:31:
Ik heb zelf geen ps4, maar wat ik lees is dat je zodra het spel start je alleen de controls op het stuur moet gebruiken, (press X to start, dus X op het stuurtje) eventueel je ps4 controllers afkoppelen.
Hallo Thijn en welkom op het forum van tweakers ook wel bekend als Gathering of Tweakers, of GoT in het kort.Anoniem: 950961 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:54:
Ik heb je berichten even naar een apart topic verplaatst omdat het niet relevant was bij het vorige topic.
Verder zal je ook wat meer informatie moeten geven. Om wat voor stuur gaat het? welke windows versie? Wat heb je zelf al gevonden? Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je het ook bij andere games getest? Word het stuur uberhaupt gevonden door windows?
Hier op GoT helpen we elkaar graag, maar als je geen antwoord geeft op deze vragen is de kans groot dat mensen je niet goed kunnen helpen en/of met dingen komen die je zelf al hebt geprobeerd.
Pagina: 1