Toon posts:

Subwoofer plopt speakers ruis met toeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Afgelopen week heeft me auto radio (Lenco) het begeven nu om me even te verhelpen heeft mijn schoonbroer mij zijn oude pioneer deh 30mp ofzo iets geleend na het installeren en de speakers en tweeters terug aan gelsoten te hebben aan de radio eerst waren deze aan de versterker verbonden, en 2 ovale op deze versterker aangesloten zit ik met het volgende probleem.. bij het aan en uit zetten van de hu plopt men Subwoofer en speakers enkel van de versterkers. En bij het starten heb ik ruis op men speakers van de versterker samen met de toeren die de auto maakt beetje sketchy turbo geluid als je het mij vraagt haha.. nu alles is het zelfde gebleven en daarvoor nooit last gehad van niks. Voor verdere vragen hoor ik het graag.

Alvast bedankt

Mvg Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Massa van de radio wel goed? Soms wil het wel eens dat ze massa trekken via de rca kabels en dan kun je allerlei rare dingen krijgen. Dat geluid wat je hoort is vaak een ground loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Maarten

De massa van de radio is gewoon aangesloten op de standaard massa van de auto juist hetzelfde als de vorige radio maar zou wel eens kunnen proberen die massa aan het zelfde massa punt te maken als de amps.. maar dat verklaart de ruis niet of wel?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Maarten schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:16:
Massa van de radio wel goed? Soms wil het wel eens dat ze massa trekken via de rca kabels en dan kun je allerlei rare dingen krijgen. Dat geluid wat je hoort is vaak een ground loop.
Hoi Maarten

De massa van de radio is gewoon aangesloten op de standaard massa van de auto juist hetzelfde als de vorige radio maar zou wel eens kunnen proberen die massa aan het zelfde massa punt te maken als de amps.. maar dat verklaart de ruis niet of wel?

Gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Probleem opgelost
Zoals men vermoeden was de massa van de RCA uitgang van de radio niet meer goed daarmee zoem en pop geluiden FF over bruging gemaakt en alles werkt!

Toch bedankt voor het antwoord!