E-mail versturen aan jou gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 13:14
Mijn vraag
Krijg een bericht van tweakers dat er geen email kan verzonden worden naar mijn adres.
Wat op zich vreemd is omdat ik dit mail adres al jaren gebruik en er nog nooit een probleem mee is geweest.
Ook de spamfolder geeft niets aan wat van Tweakers af komt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook 2010

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Test email verzonden om te kijken of er wat mis is maar dat werkt gewoon.

Hebben jullie enig idee wat er mis kan zijn?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Beste antwoord (via Franko P. op 01-08-2017 19:31)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:47

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je zal de nieuwsbrief ook niet in je spamfolder zien verschijnen. De mailserver blokkeerd hem namelijk al voor ontvangst wat in dit geval niet zo netjes is.

code:
1
status=bounced (host xxx.flexfilter.nl[12.34.567.181] said: 550 The content of this message looked like spam. (in reply to end of DATA command))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er staat ueberhaupt geen mailadres op Franko P. ?

Of bedoel je specifiek via de Tweakers mailserver? Ik heb zojuist een testbericht gestuurd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een (geautomatiseerde) DM van de devvers, die zullen deze vragen waarschijnlijk dus wel kunnen beantwoorden. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • Beste antwoord

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:47

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je zal de nieuwsbrief ook niet in je spamfolder zien verschijnen. De mailserver blokkeerd hem namelijk al voor ontvangst wat in dit geval niet zo netjes is.

code:
1
status=bounced (host xxx.flexfilter.nl[12.34.567.181] said: 550 The content of this message looked like spam. (in reply to end of DATA command))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Franko P.
F_J_K schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:17:
Er staat ueberhaupt geen mailadres op Franko P. ?

Of bedoel je specifiek via de Tweakers mailserver? Ik heb zojuist een testbericht gestuurd.
Het testbericht komt gelukkig gewoon binnen.
De nieuwsbrief helaas niet.

Zal als ik morgen tijd heb eens met mijn mail provider bellen. (flex webhosting).

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Franko P.
Het was een probleem bij mijn mailprovider. Het volgende bericht heb ik vandaag terug gekregen:
We hebben de berichten welke nog in de spam quarantaine van het spamfilter stonden vrijgegeven en getraind zodat het filter gaat leren dat hij deze e-mails niet tegen moet houden.
Mocht dit nog steeds volhouden horen wij dit graag. Dan kunnen wij meer e-mails aanbieden om te trainen zodat het filter leert dit niet tegen te houden.

Pagina: 1