Wolfenstein II: The New Colossus Preview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
De ondertitel van deze preview sprak mij aan, waarna ik direct doorklikte. Tot mij grote verwondering kon ik nergens in één oogopslag zien om welke game op welke platformen het ging. Natuurlijk gaf de titel al de naam van de game prijs, maar ik had zoals het een goed (p)reviewartikel betaamt een beknopt segment met informatie verwacht.

Onderaan staan weliswaar onder "Lees meer" een aantal producten, maar pas door daarop door te klikken werd mij duidelijk dat het een game voor PC, PS4 en XOne betreft.

Zouden jullie in een volgende iteratie een klein stukje kunnen opnemen om dit direct helder inzichtelijk te maken? Met name het platform, maar ook de releasedatum is bijzonder nuttig zonder het hele artikel door te hoeven scannen waarbij de laatste zin deze informatie blijkt te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

MooDyBLueS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:53:
De ondertitel van deze preview sprak mij aan, waarna ik direct doorklikte. Tot mij grote verwondering kon ik nergens in één oogopslag zien om welke game op welke platformen het ging. Natuurlijk gaf de titel al de naam van de game prijs, maar ik had zoals het een goed (p)reviewartikel betaamt een beknopt segment met informatie verwacht.
Een titel is in essentie natuurlijk bedoelt om men te "triggeren" het hele artikel te lezen.
Onderaan staan weliswaar onder "Lees meer" een aantal producten, maar pas door daarop door te klikken werd mij duidelijk dat het een game voor PC, PS4 en XOne betreft.
Platform is toch ook irrelevant als de redactie nieuws brengt over een game ansich?
Zouden jullie in een volgende iteratie een klein stukje kunnen opnemen om dit direct helder inzichtelijk te maken?
Hoe zie je dat voor je? In de titel de ondersteunde consoles opsommen?
Is dan de volgende stap om in titels te benoemen dat een review niet geschikt is voor gamers met een gtx 960?
Met name het platform, maar ook de releasedatum is bijzonder nuttig zonder het hele artikel door te hoeven scannen waarbij de laatste zin deze informatie blijkt te bevatten.
Dus je wilt eerst een release datum en vervolgens lees je je in?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Switchie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 03:12:
[...]

Een titel is in essentie natuurlijk bedoelt om men te "triggeren" het hele artikel te lezen.
Precies, hier verwoorde ik mezelf wat ongelukkig. Ik bedoelde dat ik die informatie verwacht zodra ik het artikel aanklik, op pagina 1 dus.
Platform is toch ook irrelevant als de redactie nieuws brengt over een game ansich?
Zeker niet. Ik heb een Xbox One, maar geen PS4 en ook geen pc die geschikt is voor gaming. Het is voor mij daarom alleen interessant om nieuws/artikel/(p)review van een game te lezen wanneer deze voor Xbox One beschikbaar is. Elders kwam ik er zo achter dat Destiny 2 alleen voor PS4 beschikbaar is, hoef ik gelijk geen tijd te verdoen aan de hele review, omdat ik die simpelweg niet kan spelen.
Hoe zie je dat voor je? In de titel de ondersteunde consoles opsommen?
Is dan de volgende stap om in titels te benoemen dat een review niet geschikt is voor gamers met een gtx 960?
Zoals gezegd was mijn bewoording ongelukkig. Ik bedoel niet de titel, maar een kader op pagina 1 met de essentiële info.
Dus je wilt eerst een release datum en vervolgens lees je je in?
Nee, je trekt mijn bewoording uit de context. Mijn 'klacht' gaat over het platform, maar als men dan toch bezig is, kan hetzelfde kader gebruikt worden om ook de releasedatum in te verwerken. In één oogopslag alle nuttige info. Want ja, zo kan ik er wel voor kiezen om een preview van een game die pas over 3 maanden uitkomt in Pocket op te slaan en later te lezen, terwijl een game die volgende week uitkomt wel 'haast heeft' om gelezen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Je hebt helemaal gelijk, onderaan een preview hoort een blokje te staan met zakelijke info zoals titel, uitgever, platformen en releasedate. Dat heb ik nu alsnog toegevoegd.