Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaudio.
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-05 22:04
Ik mijn keuken heb ik een Denon Piccolo mini versterker staan om via AirPlay muziek te luisteren. Hier heb ik echter nieuwe speakers voor nodig... Ik hoef niet het beste van het beste, maar gewoon goed geluid.

Nu heb ik in mijn woonkamer CM8 front speakers en als surroundgeluid speakers BW M1's . Ik heb als test de M1 even aan de apiccolo gehangen en ze klinken behoorlijk goed. Ik kan in de keuken GEEN sub gebruiken, maar desondanks klinken ze erg goed.

Echter, die speakers staan natuurlijk al in de woonkamer, dus ik moet 2 nieuwe compacte speakers hebben die het goed doen zonder sub.

Ik twijfel nu tussen deze zelfde M1's of Focal Sib's, want die kosten de helft en hier hoor ik ook goede dingen over.

Iemand ervaring met de Sib's? En maakt het misschien nog uit tussen beide speakers welke beter zonder sub gaan?

Beste antwoord (via gaudio. op 18-08-2017 16:18)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Genoeg kleine speakers te krijgen. Lijkt me dat je je Picollo gewoon ff mee moet nemen naar de winkel en moet gaan luisteren. Normaal gesproken is zou het antwoord een simpel "Boston A25" zijn, maar die zijn niet echt meer leverbaar. Maar iets dergelijks moet prima te vinden zijn. Duik bij Correct ofzo binnen, die hebben vrij veel op demo staan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10-2024
Wat dacht je van de Denon SC M41?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Genoeg kleine speakers te krijgen. Lijkt me dat je je Picollo gewoon ff mee moet nemen naar de winkel en moet gaan luisteren. Normaal gesproken is zou het antwoord een simpel "Boston A25" zijn, maar die zijn niet echt meer leverbaar. Maar iets dergelijks moet prima te vinden zijn. Duik bij Correct ofzo binnen, die hebben vrij veel op demo staan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
gaudio. schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:34:
Hier heb ik echter nieuwe speakers voor nodig...
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Topic is dus die kant op geschoven.