Hey ik heb een netwerkje tussen 2 pc's op mijn server staat windows 2000 en op mijn andere WinXP RC1, nu als ik iets wil copieren van mijn server loopt vaak mijn netwerk vast of het gaat heeel langzaam, mijn internet gaat ook langzaam op de pc met winxp.
Ik heb een realtek 10/100Mb/s netwerk
en ik had nooit problemen gehad altijd ging alles snel, maar ik had eerst op de bak met XP win2000 een tijdje ging alles goed maar in eens ging alles langzaam, dus ik denk probeer schone install en meteen XP RC1 er op.
Maar het blijft nog steeds langzaam en mijn netwerk draait op 100mb/s full duplex dat staat op bijde pc's ingesteld
Ik zou niet weten wat het probleem is, ik heb nooit wat op mijn server verandert ofzo
ik hoop dat iemand een oplossing heeft ?
Ik heb een realtek 10/100Mb/s netwerk
en ik had nooit problemen gehad altijd ging alles snel, maar ik had eerst op de bak met XP win2000 een tijdje ging alles goed maar in eens ging alles langzaam, dus ik denk probeer schone install en meteen XP RC1 er op.
Maar het blijft nog steeds langzaam en mijn netwerk draait op 100mb/s full duplex dat staat op bijde pc's ingesteld
Ik zou niet weten wat het probleem is, ik heb nooit wat op mijn server verandert ofzo
ik hoop dat iemand een oplossing heeft ?