Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfickert
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-06 21:34
Gister heeft mijn vriendin de Samsung A5 gekocht. Al met al een heel mooi toestel. Snel, maakt mooie foto's. Nu krijg ik het niet voor elkaar dat Facebook zijn berichten op het vergrendel scherm laat zien, of dat er een signaal klinkt, als er een update op de timeline komt.

Ik heb alles bij meldingen in Android al aan staan, in de Facebook app ook. Daarnaast op de website gecontroleerd of alle meldingen nog zijn aangevinkt. Daarnaast staat de telefoon ook niet in één of andere spaarstand.

Op haar oude telefoon (een Samsung S5 mini) Werkte alles vlekkeloos. Andere apps als WhatsApp werken wel op de Samsung A5.

Nu lijkt Facebook niet een wereldprobleem te zijn natuurlijk, maar je koopt een smartphone ook om van deze functionaliteiten te genieten ;) Hopelijk heeft iemand een idee waar het aan zou liggen en kan ik mijn meisje weer blij maken.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Je kan eens via instellingen-applicaties en dan Facebook en kijken of daar niets op disable staat bij notificaties en/of rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfickert
Dat is dus het rare, dat staat allemaal aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Settings > Notifications > Facebook

Welke settings staan daar ingevoerd?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfickert
Bij instellingen > meldingen > Facebook zijn dit de instellingen: https://ibb.co/c0mXKk
In de Facebook app zelf bij app instellingen > meldingen: https://ibb.co/fu9V5Q

Ik had het idee dat dit wel goed zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfickert
Ik zie nu trouwens dat Facebook wel meldingen geeft wanneer de telefoon op "niet storen" staat. Een functie die behalve de tijden, niet is in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Is de facebook app wel helemaal upto date?

Mischien even uninstallen en opnieuw installeren?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.pirinu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07-2024
Je kan misschien in je Facebook instelingen kijken daar kan je namelijk ook meldingen uit zetten ;).

Facebook > Instellingen > Meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-06 12:28
R.pirinu schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:55:
Je kan misschien in je Facebook instelingen kijken daar kan je namelijk ook meldingen uit zetten ;).

Facebook > Instellingen > Meldingen.
"In de Facebook app zelf bij app instellingen > meldingen: https://ibb.co/fu9V5Q ".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 14:53
rfickert schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:54:
Gister heeft mijn vriendin de Samsung A5 gekocht. Al met al een heel mooi toestel. Snel, maakt mooie foto's. Nu krijg ik het niet voor elkaar dat Facebook zijn berichten op het vergrendel scherm laat zien, of dat er een signaal klinkt, als er een update op de timeline komt.

Ik heb alles bij meldingen in Android al aan staan, in de Facebook app ook. Daarnaast op de website gecontroleerd of alle meldingen nog zijn aangevinkt. Daarnaast staat de telefoon ook niet in één of andere spaarstand.

Op haar oude telefoon (een Samsung S5 mini) Werkte alles vlekkeloos. Andere apps als WhatsApp werken wel op de Samsung A5.

Nu lijkt Facebook niet een wereldprobleem te zijn natuurlijk, maar je koopt een smartphone ook om van deze functionaliteiten te genieten ;) Hopelijk heeft iemand een idee waar het aan zou liggen en kan ik mijn meisje weer blij maken.
Ik heb hetzelfde probleem met een nieuwe S8+ , ook ik ontvang geen meldingen meer van facebook.

Heb jij het nog op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Iets wat je kan proberen is de app whitelisten voor batterijbesparing. Dan gaat Android ervoor zorgen dat de app niet wordt gekilled om batterij te besparen.

Geen idee waar Samsung het verstopt heeft, maar bij stock android kan je naar de facebook app gaan in Instellingen > Apps & Notifications > App Info > Facebook. Daar kies je voor "Battery". Onderaan kan je dan bij "Battery optimization" kiezen voor "Don't optimize".

Het is het proberen waard :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 14:53
Ik kan de facebook niet whitelisten omdat hij niet in de lijst voorkomt.
Pagina: 1