maximale tempratuur AMD Thunderbird 1.33 Ghz

Pagina: 1
Acties:

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:30
Wat is de maximale tempratuur van de Thunderbird 1.33 Ghz. Tempratuur is nu ongeveer 61 graden. Dit blijft ook zo stabiel alleen bij het spelen van games gaat hij naar 64 graden. Is dit te warm?

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 21:04 schreef fredgroes het volgende:
Wat is de maximale tempratuur van de Thunderbird 1.33 Ghz. Tempratuur is nu ongeveer 61 graden. Dit blijft ook zo stabiel alleen bij het spelen van games gaat hij naar 64 graden. Is dit te warm?
Als ie gewoon goed draait en dat zonder foutmeldingen en weinig vastlopers,dan is er toch niks aan de hand??

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Volgens mij is de maximale temp. van een Dondervogel (opgegeven door AMD) 90`C. Maar das dan ook echt de max he! (en echt niet goed voor je proc!)

Maar rond die 60`C is wel normaal heb ik gemerkt (laatste dagen nog al veel topics hierover) dus...

Verwijderd

Die van mij werdt na 2 minuuten 100 graden, en dat liep telkens op... :( :( :(

1.2ghz

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:30
heb nog geen vastloper meegemaakt dus het lijkt allemaal goed te gaan. Heb hem sinds vanmiddag 13.00 aanstaan. Tempratuur is de hele middag stabiel gebleven.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zaterdag 07 juli 2001 21:18 schreef Logitech het volgende:
Die van mij werdt na 2 minuuten 100 graden, en dat liep telkens op... :( :( :(

1.2ghz
Vreemd he dat je computer instabiel was....

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 19:26 schreef InterCC het volgende:

[..]

Vreemd he dat je computer instabiel was....
sja, en maar zeiken dat AMD zo slecht is en niet toegeven dat de fout bij hem lag... :(

Verwijderd

60graden is vrij normaal voor een tbird 1.33, ik heb mijn 1200 op 1400 lopen en hij wordt stressed maximaal 55 graden met dit warme weer, maar ik heb er ook een dikke koeler op zitten.

Maar geloof me 60 gradne is echt niet weinig, zolang je geen fouten krijgt dan is alles goed.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
sterf temperatuur volgens AMD die dit aangeeft met DIE temperature is volgens mij 95 graden C dus alles wat hoger komt is mazzel hebben

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1