Toon posts:

OC'en Viper 770 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn systeempje lekker naast me staat te stampen wil ik m'n Viper 770 Ultra wat gaan pushen.
Iemand ervaring met het tweaken van deze kaart ?
Ik heb er de standaard blower opzitten enne.. *snif* een 235 watt ATX voeding (zal wel de dadelijk de bottleneck gaan worden)

Bedankt alvast

Ron

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

de hitte wordt de bottleneck, heeft je voeding niks mee te maken

• VorteX
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

*lol* voeding als bottleneck :) :)
niet dus....en hitte ook niet...
hitte verhinderd verder overklokken...het vertraagd niet je hele systeem...

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik bedoelde met de voeding kan de bottleneck worden is dat ik op een site een artikel over het tweaken van de Ultra TNT vondt en dat er bijgeschreven werd dat de Ultra bij OC'en graag een paar tiende aan volts extra op z'n busje wilt hebben om stabiel te blijven draaien.
Dat temperatuur een probleempje is, dat weet iedereen die z'n kastje wat harder laat lopen

• VorteX
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

Als ie verder overclocken niet trekt doordat ie niet genoeg stroom krijgt, komt dat meer door je mobo...

(of snap ik niet wat een bottleneck is)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'