Sub 7 probleem heb ik. Ik ben geen script kiddie ik wil het gebruiken voor mijn netwerkje hier. Maar ik kan geen connectie maken met een client hier op het netwerk via sub7?? Iemand een tip?
ja en dat gaan wij jou zeker vertellen he? kun je lekker hacken, goh dat is stoer zeg!
ik help je in elk geval niet.
Verwijderd
hou moet hij met sub7 hackenOp zaterdag 07 juli 2001 21:22 schreef het_beest het volgende:
kun je lekker hacken
Ik heb nu opgezocht welke ports ik kan gebruiken maar geen een werkt op mijn server.
Iemand een idee hoe ik connectie kan krijgen vanaf mijn client?
En het is WEL voor een thuis netwerk!!!!!!!
En dit programma is gewoon legaal.
sub7 is toch zo'n hackprogramma? je kunt toch inbreken in iemands pc dmv een ip nummer enzo?
Verwijderd
Gewoon server installeren. Effe kijken met serveredit op welke poort ie moet zitten. Dan ga je naar de client en typ je de juiste variabelen in.Op zaterdag 07 juli 2001 21:29 schreef jeroen85 het volgende:
Ik heb nu opgezocht welke ports ik kan gebruiken maar geen een werkt op mijn server.
Verwijderd
Jah je moet ook gewoon met editserver een port instellen op de server en dan die server openen op die computer waar je verbinding mee wilt hebben, daarna subseven opstarten en dan die port gebruiken of bedoelde je dit nietOp zaterdag 07 juli 2001 21:29 schreef jeroen85 het volgende:
Firewall may'b ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
nee.Op zaterdag 07 juli 2001 21:42 schreef Theuno het volgende:
Firewall may'b ?
Mijn pc deelt het internet voor die pc kan dat er iets mee te maken hebben?
Sub 7 is een HACK PROG. !!!!
<font color=red>[admin break] GADVERDAMME LINKS!</font>
zijn al oude links weet niet of ze nog werken, en ja ik ben er wel is geweest en nee ik hack NIET!!
of is er ook een ander progje?
<font color=red>[admin break] GADVERDAMME LINKS!</font>
zijn al oude links weet niet of ze nog werken, en ja ik ben er wel is geweest en nee ik hack NIET!!
of is er ook een ander progje?
Verwijderd
als je gewoon de editserver goed heb ingevuld en goed hebt opgelsagen opd eserver moet die toch doen,
hihi heb ook bij mij in het netwerk overal sub7 servertjes op gezet, gebruik ik gewoon als pc anywhere
hihi heb ook bij mij in het netwerk overal sub7 servertjes op gezet, gebruik ik gewoon als pc anywhere
gaat ook zo bar moeilijk he, als je niet weet wat het isOp zaterdag 07 juli 2001 21:31 schreef het_beest het volgende:
sub7 is toch zo'n hackprogramma? je kunt toch inbreken in iemands pc dmv een ip nummer enzo?
..
zaterdag 07 juli 2001 21:22
ja en dat gaan wij jou zeker vertellen he? kun je lekker hacken, goh dat is stoer zeg!
of je neemt gewoon pc anywhere, is ook een goed programma.
wat zeur je nou? het is en blijft een hack programma ook al is het heel simpel, en nu is er hierboven ook al een link geplaatst, die trouwens niet werkt, want natuurlijk heb ik dat geprobeerdOp zaterdag 07 juli 2001 21:45 schreef Saus het volgende:
[..]
gaat ook zo bar moeilijk he, als je niet weet wat het is
ik ben naief, en als hij zegt dat ie niet gaat hacken dan geloof ik hem erwel in hoor
je kunt met zoveel proggies hacken als je het wilt (op de scriptkiddie manier)
ik bedoel met Winvnc kun je ook heel aardig kloten, kijk ik snap ook wel dat als iemand hier vragen over Boclient, gf en sub7 stelt dat als verdacht wordt gezien. Maar omdan meteen te gaan zeggen dat je hem maar niet helpt omdat het proggie je niet aanstaat, vind ik dat een beetje jammer
maargoed genoeg offtopic, jij jou visie ik de mijne
vriendjes?
je kunt met zoveel proggies hacken als je het wilt (op de scriptkiddie manier)
ik bedoel met Winvnc kun je ook heel aardig kloten, kijk ik snap ook wel dat als iemand hier vragen over Boclient, gf en sub7 stelt dat als verdacht wordt gezien. Maar omdan meteen te gaan zeggen dat je hem maar niet helpt omdat het proggie je niet aanstaat, vind ik dat een beetje jammer
maargoed genoeg offtopic, jij jou visie ik de mijne
vriendjes?
SubSeven is nog gevaarlijker geworden
Nieuwe versie van 'achterdeur'-programma
Een nieuwe versie van SubSeven wordt via internet verspreid. SubSeven is een berucht en krachtig programma dat een achterdeur openzet waardoor aanvallers bijna complete controle krijgen over de computer van het slachtoffer.
De maker van SubSeven heeft plannen om een SDK (pakket voor ontwikkelaars van software) te maken, die een modulaire architectuur heeft. Daardoor wordt het nog moeilijker voor antivirusbedrijven om het tegen te houden. Versie 2.2 bevat een aantal nieuwe functies, waaronder ondersteuning voor proxies, de mogelijkheid om op een willekeurige poort te luisteren en informatie van machines waarop men is binnengedrongen te verzenden naar websites via CGI (Common Gateway Interface). Dat staat in een waarschuwing van Internet Security Services (ISS).
Vorige versies van SubSeven maakten vaak gebruik van 'agents' op de machines waarop ze binnendrongen. Deze 'agents' werden later gebruikt om gedistribueerde denial-of-service aanvallen op te starten. Met de nieuwe mogelijkheid om informatie van CGI te ontvangen, kunnen aanvallers de software gemakkelijk zo instellen dat informatie over de agents op een URL wordt gepubliceerd. Dit betekent dat er een lijst van machines die door SubSeven geïnfecteerd zijn kan worden gemaakt en deze kan worden verspreid onder aanvallers.
Nieuwe wapens
Deze geavanceerde functies maken van SubSeven een voorbeeld van een nieuwe generatie van gevaren voor de veiligheid van computers, zegt Chris Ruland, de directeur van het onderzoeksteam X-Force van de ISS. "We zien steeds meer dat verschillende gevaren samenvloeien, zoals DDoS, virussen en achterdeuren verenigd in één programma", zegt Ruland. "Het feit dat deze programma's steeds gemakkelijker zijn te bedienen, met bijvoorbeeld GUI's, laat zien hoe wijd verbreid deze programma's worden gebruikt en dat ze waarschijnlijk de wapens van keuze zijn tegen Windows machines."
SubSeven, ook bekend als Backdoor-G, is twee jaar geleden voor het eerst geïdentificeerd en het is vermoedelijk geschreven door de cracker Mobman. Meestal zit het verstopt in bestanden die in nieuwsgroepen worden gepubliceerd of die via e-mail worden verstuurd. Als het eenmaal op een besmette computer zit, dan kopieert het zichzelf naar de Windows-map met de originele naam van het bestand vanuit waar het opgestart werd. Het pakt dan een DLL (Dynamic Link Library) uit naar de systeemmap van Windows en bewerkt het Register van Windows, zodat SubSeven elke keer bij het opstarten van Windows wordt opgestart.
Versie 2.2
Deze nieuwe versie is nog sluwer. Naast de bovenstaande functies kan het ook een logbestand van de toetsaanslagen van een gebruiker e-mailen naar een bepaald adres, waardoor een aanvaller wachtwoorden en andere gevoelige informatie kan achterhalen. Daarnaast kan het netwerkverkeer worden verzameld, vastgelegd en vervolgens worden verstuurd naar de aanvaller. Deze kan dan die informatie gebruiken om nog meer aanvallen uit te voeren op het netwerk van het slachtoffer.
De ondersteuning voor SOCKS4 en SOCKS5 proxies maakt het moeilijker voor buitenlandse beveiligingsexperts en wetsdienaren om de aanvallers te achterhalen. De proxies kunnen door de aanvallers worden gebruikt om hun identiteit te verbergen door een andere machine toe te voegen tussen de aanvaller en het slachtoffer. SubSeven kon al FTP-servers openen, opgenomen wachtwoorden bijhouden, applicaties opstarten en verschillende instellingen veranderen.
JK, 14 maart 2001
Bron: ZDNet
Dat zegt alles dnek ik!!!
Ps die links ^^^^^^^^ werken niet !! Ik ga geen links plaatsen naar een hackprog hoe simple hij ook is!!
Een nieuwe versie van SubSeven wordt via internet verspreid. SubSeven is een berucht en krachtig programma dat een achterdeur openzet waardoor aanvallers bijna complete controle krijgen over de computer van het slachtoffer.
De maker van SubSeven heeft plannen om een SDK (pakket voor ontwikkelaars van software) te maken, die een modulaire architectuur heeft. Daardoor wordt het nog moeilijker voor antivirusbedrijven om het tegen te houden. Versie 2.2 bevat een aantal nieuwe functies, waaronder ondersteuning voor proxies, de mogelijkheid om op een willekeurige poort te luisteren en informatie van machines waarop men is binnengedrongen te verzenden naar websites via CGI (Common Gateway Interface). Dat staat in een waarschuwing van Internet Security Services (ISS).
Vorige versies van SubSeven maakten vaak gebruik van 'agents' op de machines waarop ze binnendrongen. Deze 'agents' werden later gebruikt om gedistribueerde denial-of-service aanvallen op te starten. Met de nieuwe mogelijkheid om informatie van CGI te ontvangen, kunnen aanvallers de software gemakkelijk zo instellen dat informatie over de agents op een URL wordt gepubliceerd. Dit betekent dat er een lijst van machines die door SubSeven geïnfecteerd zijn kan worden gemaakt en deze kan worden verspreid onder aanvallers.
Nieuwe wapens
Deze geavanceerde functies maken van SubSeven een voorbeeld van een nieuwe generatie van gevaren voor de veiligheid van computers, zegt Chris Ruland, de directeur van het onderzoeksteam X-Force van de ISS. "We zien steeds meer dat verschillende gevaren samenvloeien, zoals DDoS, virussen en achterdeuren verenigd in één programma", zegt Ruland. "Het feit dat deze programma's steeds gemakkelijker zijn te bedienen, met bijvoorbeeld GUI's, laat zien hoe wijd verbreid deze programma's worden gebruikt en dat ze waarschijnlijk de wapens van keuze zijn tegen Windows machines."
SubSeven, ook bekend als Backdoor-G, is twee jaar geleden voor het eerst geïdentificeerd en het is vermoedelijk geschreven door de cracker Mobman. Meestal zit het verstopt in bestanden die in nieuwsgroepen worden gepubliceerd of die via e-mail worden verstuurd. Als het eenmaal op een besmette computer zit, dan kopieert het zichzelf naar de Windows-map met de originele naam van het bestand vanuit waar het opgestart werd. Het pakt dan een DLL (Dynamic Link Library) uit naar de systeemmap van Windows en bewerkt het Register van Windows, zodat SubSeven elke keer bij het opstarten van Windows wordt opgestart.
Versie 2.2
Deze nieuwe versie is nog sluwer. Naast de bovenstaande functies kan het ook een logbestand van de toetsaanslagen van een gebruiker e-mailen naar een bepaald adres, waardoor een aanvaller wachtwoorden en andere gevoelige informatie kan achterhalen. Daarnaast kan het netwerkverkeer worden verzameld, vastgelegd en vervolgens worden verstuurd naar de aanvaller. Deze kan dan die informatie gebruiken om nog meer aanvallen uit te voeren op het netwerk van het slachtoffer.
De ondersteuning voor SOCKS4 en SOCKS5 proxies maakt het moeilijker voor buitenlandse beveiligingsexperts en wetsdienaren om de aanvallers te achterhalen. De proxies kunnen door de aanvallers worden gebruikt om hun identiteit te verbergen door een andere machine toe te voegen tussen de aanvaller en het slachtoffer. SubSeven kon al FTP-servers openen, opgenomen wachtwoorden bijhouden, applicaties opstarten en verschillende instellingen veranderen.
JK, 14 maart 2001
Ps die links ^^^^^^^^ werken niet !! Ik ga geen links plaatsen naar een hackprog hoe simple hij ook is!!
ik wil niet flamen hoor, het kan me niet schelen wat je met sub7 doet, maar ik wilde alleen mijn mening ff geven, vergeef me als het hard aan kwam...
HOU OP: En hier is je LINK :Op zaterdag 07 juli 2001 21:57 schreef memendo het volgende:
SubSeven is nog gevaarlijker geworden
Nieuwe wapens
Versie 2.2
JK, 14 maart 2001
<font color=red> [Admin break] GADVERDAMME LINKS!!!!</font>En dan ff doorklikken naar de trojans. als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!! En stoppen met dit een hack proggie te noemen. Dan is FORMAT:C ook een hack proggie.
En dat is een gecombineerde waarschuwing, voor flamen en het plaatsen van een link naar een LAME scriptkiddie prog.
Wat een ei wie WIL er nou Sub7 op z'n computer?
Ik zie zijn volgende post al aankomen.
"Mijn cd-rom lade gaat steeds open en dicht"
Nou ja zelf weten
Ik zie zijn volgende post al aankomen.
"Mijn cd-rom lade gaat steeds open en dicht"
Nou ja zelf weten
Verwijderd
Waarom niet gewoon Laplink of PC anywhere, of Remote administrator?
Ga zo door en iedereen met SubSeven kan lekker kloten op je PC(s).
Trouwens.... brult je antivirus programma niet
Ga zo door en iedereen met SubSeven kan lekker kloten op je PC(s).
Trouwens.... brult je antivirus programma niet
Als je er met sub seven niet uit kom raad ik je (net zoals juanp) PcAnywhere aan. Is geen hackprogje dus hoeven types als memendo niet over de zeik te gaan en te overdrijven en het is super makkelijk. volgens mij kan je wel een trial downloaden op www.download.com.Op zaterdag 07 juli 2001 22:01 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
HOU OP: En hier is je LINK : [weg] En dan ff doorklikken naar de trojans. als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!! En stoppen met dit een hack proggie te noemen. Dan is FORMAT:C ook een hack proggie.
Gebruik gewoon PC Remote.
Maar standaard port = 27374 of anders 1243.
Is heel simpel. Maar voor thuis netwerk heeft het in principe dus geen nut. Wel niet stout gaan doen he
Maar standaard port = 27374 of anders 1243.
Is heel simpel. Maar voor thuis netwerk heeft het in principe dus geen nut. Wel niet stout gaan doen he
Verwijderd
Van LapLink zijn ook nog eens FW versies te krijgen
LapLink 7.5 (?) stond net als 2000 op de PCF. (uit mijn blote bolletje dus zonder garantie
)
LapLink 7.5 (?) stond net als 2000 op de PCF. (uit mijn blote bolletje dus zonder garantie
Wedden dat als je op virussen scant je sub7 als trojan vind. Dit wil dus zeggen dat de meeste gebruikers van sub7 het als hackprog gebruiken en niet als serverprog. Waarom zou je anders het bestandje samen laten smelten met een exe of vermomen als .jpg.Op zaterdag 07 juli 2001 22:06 schreef InterCC het volgende:
[..]
Als je er met sub seven niet uit kom raad ik je (net zoals juanp) PcAnywhere aan. Is geen hackprogje dus hoeven types als memendo niet over de zeik te gaan en te overdrijven en het is super makkelijk. volgens mij kan je wel een trial downloaden op www.download.com.
Maarja ik zal wel weer ******.
Verwijderd
Ja subseven is ook bedoeld ( heb ik in de readme van subseven v1.1 gelezen )Op zaterdag 07 juli 2001 22:19 schreef memendo het volgende:
[..]
Wedden dat als je op virussen scant je sub7 als trojan vind. Dit wil dus zeggen dat de meeste gebruikers van sub7 het als hackprog gebruiken en niet als serverprog. Waarom zou je anders het bestandje samen laten smelten met een exe of vermomen als .jpg.
om gewoon voor de lol zo'n server bij iemand die je kent op de pc te zetten en daarna beetje voor de lol scherm enzo gaat omdraaien, en subseven was administrative login tool ofzo heb ik ook ergens gelezen maar weet wel zeker dat het geen hackprogramma is.
en dat samensmelten verghoogt gewoon de lol als je gewoon server.exe stuurt en zegt is leuk draai ik dadelijk je scherm om, is niet leuk.
als je het in een spelletje zet en stuurt hetsopelletje naar iemand, en je zet daarna zijn scherm op de kop dat is wel lachen omdat ze niets verwachten
Ja inderdaad. Jongens hou er ff mee op en help me liever een oplossing te verzinnen en netbus en back orrifice ofzo zijn geen oplossing want die zijn te oud.Op zaterdag 07 juli 2001 22:19 schreef memendo het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer goede programma's zoals sub7 . Of een oplossing voor mijn probleem. Kan het ermee te maken hebben dat ik mijn internet deel met die andere pc?
En kan iemand ff een test server maken zodat ik het kan testen op een andere server?
Verwijderd
je moet ook gewoon subvenen 2.1 gebruiken subseven 2.2 is te fout vind ikOp zaterdag 07 juli 2001 22:30 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Jongens hou er ff mee op en help me liever een oplossing te verzinnen en netbus en back orrifice ofzo zijn geen oplossing want die zijn te oud.
Wat zijn nog meer goede programma's zoals sub7 . Of een oplossing voor mijn probleem. Kan het ermee te maken hebben dat ik mijn internet deel met die andere pc?
En kan iemand ff een test server maken zodat ik het kan testen op een andere server?
Verwijderd
Jij hebt nog helemaal niet verteld wat je wil. En het lijkt me heel sterk dat je zo dom bent om sub 7 bij jezelf te installeren. Maar wie weet.Op zaterdag 07 juli 2001 22:30 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Jongens hou er ff mee op en help me liever een oplossing te verzinnen en netbus en back orrifice ofzo zijn geen oplossing want die zijn te oud.
Verwijderd
wat is er dom aan om subseven bij jezelf te instlleernOp zaterdag 07 juli 2001 22:34 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal niet verteld wat je wil. En het lijkt me heel sterk dat je zo dom bent om sub 7 bij jezelf te installeren. Maar wie weet.
tenminste als je meteen op server.exe klik is het dom
dan sta je meteen open met standaart port 27374 en en als je een vast ip hebt en geen netwerk enzo dan wordt je denk ik wel binnen 2 dagen door iemand gescant en als het dan een klootzak is dan ben je genaaid
maar als je gewoon fatsoenlijk die server instelt op een port dat niemand gebruikt + wachwtoord erop zet is er niets aan het handje
Kan het zijn dat die wel werkt?Op zaterdag 07 juli 2001 22:33 schreef ikkedebikkel het volgende:
[..]
je moet ook gewoon subvenen 2.1 gebruiken subseven 2.2 is te fout vind ik
Verwijderd
hoezo nietOp zaterdag 07 juli 2001 22:39 schreef mennokkio het volgende:
mag hier wel over gediscuseert worden?
met subseven is niets mis toch als je keer voor de lol schermen om draait enzo, pas als je wachtwoorden van iemand ermee opgaat zoeken en veranderen enz dan is het fout, en helemaal als je je dan hacker noemt dat is helemaal
Verwijderd
ja 2.2 is gewoon verrot ik heb alleen 2.1 die ik af en toen gebruik om gewoon hier op netwerkje iemand te plagen ( en als pc anywhere enzo dan ), ook al niet meer ondertussen nu het al niet meer origineel is maarjahOp zaterdag 07 juli 2001 22:41 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat die wel werkt?
Script-kiddie spelen is LAME
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()