Beste tweakers,
Na dit forum al geruime tijd gevolgd te hebben voor de aankoop van een nieuwe laptop zou ik graag voor mijn specifieke wensen jullie advies willen vragen:
Wat ga je met je laptop doen?
Hoofdzakelijk voor media gebruik:
- Video bewerken
- Foto bewerken
- Film kijken
- Af en toe een lichte game spelen
- Standaard office gebruik
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt maximaal 900 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet redelijk mobiel zijn. Daarom gaat de wens voornamelijk uit naar een 14" laptop. Verder wil ik de laptop graag in de tuin gebruiken dus het liefst weer geen scherm met veel reflectie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Geen specifieke voorkeur voor merk.
- Geforce videokaart
- i5 of i7 processor
- minimaal 256gb SSD
- minimaal 8gb ram
- lichtgewicht
- geen gaming laptop
- 2 in 1 is een optie, geen must.
Bovenstaande heb ik uiteraard in de pricewatch ingevoerd, maar nog geen goed passend resultaat kunnen vinden.
Het valt me echter op dit forum op dat men nogal vaak acties weet bij specifieke leveranciers of webwinkels waarbij een hoger segment laptop ineens erg aantrekkelijk wordt met mijn specificaties en budget. Hiervoor raadpleeg ik ook het aanbiedingen topic.
Graag hoor zie ik jullie advies tegemoet, alvast vriendelijk bedankt!
Na dit forum al geruime tijd gevolgd te hebben voor de aankoop van een nieuwe laptop zou ik graag voor mijn specifieke wensen jullie advies willen vragen:
Wat ga je met je laptop doen?
Hoofdzakelijk voor media gebruik:
- Video bewerken
- Foto bewerken
- Film kijken
- Af en toe een lichte game spelen
- Standaard office gebruik
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt maximaal 900 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet redelijk mobiel zijn. Daarom gaat de wens voornamelijk uit naar een 14" laptop. Verder wil ik de laptop graag in de tuin gebruiken dus het liefst weer geen scherm met veel reflectie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Geen specifieke voorkeur voor merk.
- Geforce videokaart
- i5 of i7 processor
- minimaal 256gb SSD
- minimaal 8gb ram
- lichtgewicht
- geen gaming laptop
- 2 in 1 is een optie, geen must.
Bovenstaande heb ik uiteraard in de pricewatch ingevoerd, maar nog geen goed passend resultaat kunnen vinden.
Het valt me echter op dit forum op dat men nogal vaak acties weet bij specifieke leveranciers of webwinkels waarbij een hoger segment laptop ineens erg aantrekkelijk wordt met mijn specificaties en budget. Hiervoor raadpleeg ik ook het aanbiedingen topic.
Graag hoor zie ik jullie advies tegemoet, alvast vriendelijk bedankt!