Op zondag 08 juli 2001 14:47 schreef Raven_ het volgende:
[..]
En toen ik een PS2 had met Tekken Tag tournement, Ik draaide toen op de DC soul calibur en TTT op de PS2 op 2 verschillende tv's naast mekaar.... en je zag OVERDUIDELIJK dat soul calibur beter geanimeerd, vloeiender en een hoger aantal FPS heeft. Learn the facts be4 you say something....
Soul calibur is dan wel het beste knokspel tot nu toe, plus het een van de mooiste games op de dc ... en dat al bij , of kort na, de release.
Dit geeft alleen maar aan de de dc veel makkelijker te programmeren is dan de ps2. De xbox en gamecube zijn ook makkelijk(er) te programmeren door hun windows resp. mac. structuur, dus zullen die veel eerder aan de top van hun kunnen zitten dan de ps2.
Dit moeilijk programmeren wordt danwel vaak als excuus gebruikt, maar het klopt nu eenmaal voor de ps2. We zitten nu in feite nog steeds in de 1ste generatie. Gt3 wordt pas de 2de generatie, er komt dus nog veel aan en de line up voor de rest van het jaar ziet er ook veelbelovend uit. (silent hill2, mgs2 etc).
(en ja, ik heb zowel een dc als een ps2. En ja, ik speel tot nu toe meer op de dc dan op de ps2,maar dat zal snel gaan veranderen

)