Toon posts:

Playstation 2 : Ja of nee

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aanbieding gekregen van een kennis
een psx 2 voor 500 piek.
dit lijkt me goedkoop maar is het het geld wel waard? wat ik allemaal van de psx 2 heb gehoord tot nu toe dat is niet zo denderend.

Verwijderd

Doen, een stand-alone DVD-speler is al duurder!

Verwijderd

Ik zou hem alleen al voor die DVD splerer kopen!

Er komen allemaal wel leuke spellen uit zoals Tekken Tag en de Ea reeks,ook Q3 en Ut zijn verkrijgbaar,het beeld is gewoon net zo mooi en snel als een redelijke pc

voor 500 gulden zou IK het wel doen.

Verwijderd

Ik zou'em halen ja... PS2 vind ik zelf aardig brak (ik heb'em gehad, japanse versie). Maar er komen nog flink wat goeie spellen uit (FF X, MGS 2, GT3, GTA 2 enz. enz.).. en hijs een re-de-lij-ke DVD speler (was niet echt onder de indruk van de kwaliteit d'r van...). Dus kopen die handel! Desnoods door verkopen voor F800,- ofzo... >:) ... :D

Verwijderd

Me 2, een goede prijs, en de echte toppers komen er zeker aan. Tot die tijd heb je al een dvd speler :

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

NEE! als ik een DVD-speler wil dan koop ik er wel een van betere kwaliteit als ik tog geld ga spenderen :'(

Ik w8 op de Nintendo GameCube >:) (kan ik m'n GBA ook nog mooi aan koppelen, als ik dan ga multiplayen m'n eigen data controller..

Computer Specs

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op de Playstation 1 zijn al massa's :9~ spellen uitgekomen (ik hoef de naam Final Fantasy maar te laten vallen).

Sony heeft contracten met vele coole gamesproducenten, neem maar aan mij aan dat wat er aan games op de PS2 is/komt, roelt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

Ikzelf wacht op de gamecube, maar wie ben ik ?

Slapende honden bijten niet

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 18:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

* Chrasher heeft nu al een aantal maanden een PS2 en is daar zeer tevreden over. :)

Gebruik hem de laatste tijd vooral voor F1-2001. Ik ga altijd voordat de "echte" race begint de baan verkennen en zelf enkele races rijden. Lekker relaxt onderuit op de bank. (dat lukt me niet achter m'n PC)
Wacht met smart op GT3 ! :9~ :9 :7 8-) :Y) *D Kan haast niet meer wachten.

Via de optische uitgang en een RGB-kabel geeft hij perfect Dolby Digital geluid en beeld van DVD-films. Ik vindt hem zelf niet onder doen voor een standalone DVD-speler in de normale prijsklasse. Heb ook een afstandsbediening ervoor, dus dat is ook lekker relaxed.

Al met al is die PS2 één van mijn beste aankopen van dit jaar, ben er zeer mee in mijn nopjes. O+

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 21:43 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
Ikzelf wacht op de gamecube, maar wie ben ik ?
Ik w8 er ook op... Maar ik zit er niet om te springen ofzo. Ik vermaak me prima met CS... :o

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor 500: Ja.

Voor 1000: Nee.

Verwijderd

ik wacht ook op de Nintendo GameCube maarjah ik heb geen aanbod gekregen van iemand om een ps 2 te kopen voor fl 500,-

het is een erg mooi aanbod denk er nog maares goed over na :) :P

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik koop denk ik een Xbox, en een PS2 als FFX uit is :9~

dan laat ik hem ff ombouwen zodat ik niet 150 piek per spel hoef neer te leggen (voor 90 piek per spel zou ik er nog over na gaan denken... 150 is teveel)

Verwijderd

Ik heb donderdag een nieuwe PS2 gekocht en er ben zeer tevreden over. Ook al ff een filmpje op gekeken. Eerste spel dat ik zag was F99 bij MediaMarkt en is wel leuk: Midnight Club Street Racing... Maar das alleen maar een tijddoder voor Gran Turismo 3. :P

Verwijderd

Als je geen standalone DVD-speler hebt en het geld ervoor over hebt om spellen ervoor te kopen (die zelfs nog suurder zijn dan voor de pc, zou ik het niet doen, maar aangezien jij er over twijfeld zou ik het in jou geval wel doen).

Snap je het nog :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:15
Als ik het goed heb is een GameCube ook +- 500 ,- dus ik zou het niet doen, dat ding is toch ook DVD speler of niet dan, ik ga hem nml denk ik wel kopen als ie er is, als er tenminste wat Vechtspellen op komen, is daar al wat over bekend???

Greetingz,

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
500 piek zeker, goeie console (al gaat mijn voorkeur zo op de indrukken af uit naar de Gamecube) met leuke spellen. En een DVD speler erbij.
En gamecube is geen DVD speler (zoals PS2 en XBox)

Flickr | Lego collectie

• ddZ
  • Laatst online: 00:17

ddZ

Op zaterdag 07 juli 2001 22:04 schreef Wouter17 het volgende:
ik koop denk ik een Xbox, en een PS2 als FFX uit is :9~

dan laat ik hem ff ombouwen zodat ik niet 150 piek per spel hoef neer te leggen (voor 90 piek per spel zou ik er nog over na gaan denken... 150 is teveel)
Jezus... kosten ps2 games 150 piek. Best wel ziekelijk veel, alhoewel console-bezitters daar misschien anders over denken ;)

Maar ff ontopic: ik zou zeker voor dat prijsje echt wel voor die ps2 gaan...

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 23:33 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Best wel ziekelijk veel, alhoewel console-bezitters daar misschien anders over denken ;)
ik iig niet :P

• ddZ
  • Laatst online: 00:17

ddZ

Op zaterdag 07 juli 2001 23:35 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

ik iig niet :P
me2 :P :P

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 23:19 schreef TAG_Speedy het volgende:
En gamecube is geen DVD speler (zoals PS2 en XBox)
Zucht... Xbox heeft ook geen DVD-speler. Je kan er wel voor F100 of zo 1 of ander ding opplakken waardoor je Xbox nog groter wordt en dan leest 'ie wel DVD's...

En ik heb de PS2 gekozen omdat de graphics van de GC mij te hard zuigen. Sorry mensen, maar graphics zijn voor mij zeker wel belangrijk. En de Xbox duurt me te lang en is dan ook nog eens veel te duur en te groot en te weinig opties en bla...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zeer zeker doen voor 500 piek. Met Gran Turismo 3 een paar weken weg is het een hele goede deal. Andere coole spellen:

Sky Odyssey
SSX
Formula 1 2001
Red Faction

Wat de prijzen van spellen betreft, ik koop altijd bij de Free Record Shop, daar krijg je met CJP (kost geloof ik 15 piek per jaar) 10% korting op alle CDs en spellen. Met één spel heb je de kosten van de CJP eruit!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

NEE! als ik een DVD-speler wil dan koop ik er wel een van betere kwaliteit als ik tog geld ga spenderen :'(
Ik weet niet wat je loopt te lullen hoor maar als DVD speler is ie nog altijd een heel stuk beter dan die cyberhome (of iets dergelijks) spelers of Hiteker.
Als je niet weet waar je over loopt te kletsen doe het dan ook niet. Je krijgt gewoon veel waar voor je geld alleen al als DVD speler

voor 500 piek zou ik het zeker doen. Als DVD speler is ie ook gewoon goed dus alleen al daarvoor is ie zijn geld waard en de games zijn ook wel aardig op het moment en dan moeten er nog grote klappers komen.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op zaterdag 07 juli 2001 21:54 schreef Chrasher het volgende:
Wacht met smart op GT3 ! :9~ :9 :7 8-) :Y) *D Kan haast niet meer wachten.
De release datum staat nu op 20 juli!
Je knt het beestje reserveren bij E-plaza/Bart Smit...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zondag 08 juli 2001 00:11 schreef 007 het volgende:

Zucht... Xbox heeft ook geen DVD-speler. Je kan er wel voor F100 of zo 1 of ander ding opplakken waardoor je Xbox nog groter wordt en dan leest 'ie wel DVD's...

En ik heb de PS2 gekozen omdat de graphics van de GC mij te hard zuigen. Sorry mensen, maar graphics zijn voor mij zeker wel belangrijk. En de Xbox duurt me te lang en is dan ook nog eens veel te duur en te groot en te weinig opties en bla...
Welke opties mist ie dan (serieuze vraag)? En hij zou toch goedkoper dan een PS2 worden (of iig net zo duur)?

PC Specs

Verwijderd

Ja, net zo duur als een PS2. Dat is dus F1100... Sommige mensen denken dat 'ie goedkoper wordt, maar die hebben nog nooit van invoerrechten gehoord. Met die opties bedoel ik geen DVD-speler en er was nog wat, maar dat staat wel op xbox.ign.com.

Voor de Xbox moet je geloof ik nog 9/10 maanden wachten. En ja, 1 van mijn belangrijkste redenen om een PS2 te kopen is Gran Turismo 3 en GTA3 enz. De PS2 heeft de games en de gameplay...

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/media/previews/image/gt3/gt3ctr_in.jpg

Verwijderd

Als trotse DC-bezitter ben ik nogal anti-PSX >:) Maar ja, f500,-- is idd erg goedkoop voor zo'n ding en natuurlijk is Metal Gear Solid 2, GT 3, Final Fantasy X enzo on the way... ik zou het dus doen, maar ik w8 lekker op de Gamecube! >:)

Verwijderd

ik had het gedaan man, en als jij het niet doet dan mag je mij het telefoon nummer van die gast geven dan koop ik hem wel :g *D

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:57 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Welke opties mist ie dan (serieuze vraag)? En hij zou toch goedkoper dan een PS2 worden (of iig net zo duur)?
microsoft schijnt gezegd te hebben dat Xbox games niet van FMV gebruik mochten maken, alleen moet in Xbox games real-time gerenderd worden om de kracht van de console te laten zien

vage gasten...

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op zondag 08 juli 2001 12:25 schreef jdvanwijk het volgende:
Als trotse DC-bezitter ben ik nogal anti-PSX >:) Maar ja, f500,-- is idd erg goedkoop voor zo'n ding en natuurlijk is Metal Gear Solid 2, GT 3, Final Fantasy X enzo on the way... ik zou het dus doen, maar ik w8 lekker op de Gamecube! >:)
Hier sluit ik me volledig bij aan 8-)

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 20:55 schreef Baba het volgende:
Doen, een stand-alone DVD-speler is al duurder!
ahum een dvdspeler+mp3 ondersteuning heb je al voor 400dm in de mediamarkt.

ik zou het niet doen want de spellen zijn aardig duur :(
en de playstation2 release2 in september gaat online :9
maar ik zou gaan voor de xbox :9~
je kennis doet hem natuurlijk niet zomaar zo goedkoop weg.
btw niet alle dvdfilms kunnen worden afgespeeld op de ps2.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 14:00 schreef pentium het volgende:
btw niet alle dvdfilms kunnen worden afgespeeld op de ps2.
Ow ja? Voor het eerst dat ik dat hoor, en dat terwijl ik alles volg over de PS2. Dus dat mag je wel even uitleggen hoor... :? Heb btw nog geen problemen gehad met DVD-functie van PS2 en zie geen verschil tussen de PS2 en de DVD-speler van mijn broer (F1500)...

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 00:11 schreef 007 het volgende:

Yeah RIGHT.... GC graphics zijn anders nu al 10x zo geavanceerder dan die van de ps2. Nu bijna de 3de generatie games van de PS2 in komen begint de ps2 pas echt mooi te worden. En dat is allang zo bij de 1ste generatie games van de GC!! Kijk eens naar Rogue squadron 2 voor de GC... Lijkt net alsof je naar een star wars film kijkt!! zo echt lijkt'et... en dat met 60 fps...

En toen ik een PS2 had met Tekken Tag tournement, Ik draaide toen op de DC soul calibur en TTT op de PS2 op 2 verschillende tv's naast mekaar.... en je zag OVERDUIDELIJK dat soul calibur beter geanimeerd, vloeiender en een hoger aantal FPS heeft. Learn the facts be4 you say something....

Verwijderd

doen, psx 2 is fet goed! >:)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

Kopen die hap!!

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 14:47 schreef Raven_ het volgende:

[..]
En toen ik een PS2 had met Tekken Tag tournement, Ik draaide toen op de DC soul calibur en TTT op de PS2 op 2 verschillende tv's naast mekaar.... en je zag OVERDUIDELIJK dat soul calibur beter geanimeerd, vloeiender en een hoger aantal FPS heeft. Learn the facts be4 you say something....
Soul calibur is dan wel het beste knokspel tot nu toe, plus het een van de mooiste games op de dc ... en dat al bij , of kort na, de release.

Dit geeft alleen maar aan de de dc veel makkelijker te programmeren is dan de ps2. De xbox en gamecube zijn ook makkelijk(er) te programmeren door hun windows resp. mac. structuur, dus zullen die veel eerder aan de top van hun kunnen zitten dan de ps2.

Dit moeilijk programmeren wordt danwel vaak als excuus gebruikt, maar het klopt nu eenmaal voor de ps2. We zitten nu in feite nog steeds in de 1ste generatie. Gt3 wordt pas de 2de generatie, er komt dus nog veel aan en de line up voor de rest van het jaar ziet er ook veelbelovend uit. (silent hill2, mgs2 etc).

(en ja, ik heb zowel een dc als een ps2. En ja, ik speel tot nu toe meer op de dc dan op de ps2,maar dat zal snel gaan veranderen ;) )
Pagina: 1