Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart om af en toe een spelletje mee te spelen. Momenteel ben ik in het bezit van een CF opstelling van 2 Radeon HD6850's. Volgens mij worden deze een beetje te traag vanwege de krappe vram van 1GB. Ik heb een Full HD monitor.
Wat is je budget?
Ik dacht aan 150 euro. Meer is het me niet waard. Daar gebruik ik de PC te weinig voor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf de Nvidia 1050Ti in gedachten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Core i5-750
8GB DDR3
MSI P55-GD65
Windows 10
Ik speel soms CS;GO (gaat prima) maar nu heb ik er Playerunknows battlegrounds bij en dat hapert als een malle. Graag wil ik weten of ik met die 1050Ti een goede keuze doe.
Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart om af en toe een spelletje mee te spelen. Momenteel ben ik in het bezit van een CF opstelling van 2 Radeon HD6850's. Volgens mij worden deze een beetje te traag vanwege de krappe vram van 1GB. Ik heb een Full HD monitor.
Wat is je budget?
Ik dacht aan 150 euro. Meer is het me niet waard. Daar gebruik ik de PC te weinig voor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf de Nvidia 1050Ti in gedachten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Core i5-750
8GB DDR3
MSI P55-GD65
Windows 10
Ik speel soms CS;GO (gaat prima) maar nu heb ik er Playerunknows battlegrounds bij en dat hapert als een malle. Graag wil ik weten of ik met die 1050Ti een goede keuze doe.
De wijzen komen uit het Oosten!