Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
dan laat ie nog altijd in windows die controller zien, ik wil m echt gewoon uit hebben, kan dit echt nie??
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
huh .... bij mij ondersteund ie hem standaard niet en na disabelen ziet ie hem gelukkig niet
))
Hmm waarom wil je 'm uithebben eigenlijk ? Want de onboard 686B chipset is echt zwaar brak...Op zaterdag 07 juli 2001 20:36 schreef Hubert het volgende:
dan laat ie nog altijd in windows die controller zien, ik wil m echt gewoon uit hebben, kan dit echt nie??
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Ehhh, hoe bedoel je echt uit??
ALs hij niet geladen wordt is hij er toch niet, hij heeft iig geen functie meer. Heb ik ook gedaan nl.
Hij hangt nl. nog al eens op het laden van die bios.
ALs hij niet geladen wordt is hij er toch niet, hij heeft iig geen functie meer. Heb ik ook gedaan nl.
Hij hangt nl. nog al eens op het laden van die bios.
Ik wil m echt uit omdat ik m nu toch nie gebruik en gewoon de onboard ide controller gebruik, scheelt weer met irq's enzo,
en die onboard doet t ook gewoon super, ook als ik bijvoorbeeld win2k of xp wil installe moet ik nu nog moeilijk doen en aangezien ik daar nie echt zin in heb, wil ik m dus nu uitheben
en die onboard doet t ook gewoon super, ook als ik bijvoorbeeld win2k of xp wil installe moet ik nu nog moeilijk doen en aangezien ik daar nie echt zin in heb, wil ik m dus nu uitheben
Ik wil je niet overhalen, maar benchmarks vallen hoger uit met een Promise controller, en volgens mij is het ook zo dat Promise maar 1 IRQ gebruikt TOV de 2 van de onboard controller... Ik denk dat je 'm niet helemaal uitkrijgt, is hetzelfde met Symbios Logic/Adaptec SCSI kaarten die onboard zitten, als je ze in de BIOS disabeled dan kan je er niet meer van booten, maar in Windows worden ze nog steeds herkend.Op zondag 08 juli 2001 16:12 schreef Hubert het volgende:
Ik wil m echt uit omdat ik m nu toch nie gebruik en gewoon de onboard ide controller gebruik, scheelt weer met irq's enzo,
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1