Ik ben op zoek naar een windows desktop voor m'n ouders, met windows en office. Hoop dat iemand kan helpen bij het in elkaar zetten (tegen een vergoeding), want ik kan dit niet. Wil het als cadeau aan mn ouders geven, want het doet pijn aan mn ogen als ik zie waar ze nu op werken (gaan naar beneden voor kop koffie als computer wordt opgestart
)
Het liefst een systeem met zo min mogelijk draden en niet zo'n logge kast maar gewoon een subtiel ding, die ik evt makkelijk kan verplaatsen naar andere kamer. Hoeft ook geen enorme monitor te zijn, omdat het bureau niet enorm diep is.
Voor de rest geen enorme eisen.
Wordt gebruikt voor internetbankieren, excel en word.
Wat is hiervoor een geschikt systeem en kan iemand helpen bij het in elkaar zetten? / Is er een geschikt kant en klaar systeem te koop?
Alvast bedankt!!
Het liefst een systeem met zo min mogelijk draden en niet zo'n logge kast maar gewoon een subtiel ding, die ik evt makkelijk kan verplaatsen naar andere kamer. Hoeft ook geen enorme monitor te zijn, omdat het bureau niet enorm diep is.
Voor de rest geen enorme eisen.
Wordt gebruikt voor internetbankieren, excel en word.
Wat is hiervoor een geschikt systeem en kan iemand helpen bij het in elkaar zetten? / Is er een geschikt kant en klaar systeem te koop?
Alvast bedankt!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 20:21 ]