Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop (School / Gaming)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Waarschijnlijk is deze vraag reeds eerder gesteld, alleen ben ik net nieuw op het forum en ben deze vraag nog niet tegen gekomen.

Na de vakantie ga ik beginnen met een studie, graag zou ik hiervoor een nieuwe laptop zoeken. Een laptop die geschikt is voor school en die games op redelijk niveau kan draaien (zoals bv DayZ Standalone enz.). Verder moet het een no-nonsense laptop zijn met een strak design met niet al te veel toeters en bellen.

Budget is €900-€1050 euro en maximaal €1100 euro. Ik heb al gekeken naar de Acer Nitro V7, mensen met enige ervaring?

Alvast bedankt!

- Haercules

Alle reacties

Verwijderd

Wat voor software en programma's ga je gebruiken? Ga je de laptop vaak meenemen of staat deze op een vaste plek? 17 inch beeldscherm of toch 13 inch? En wat verwacht je verder van de forum leden? (LAA beleid)

Verwijderd

Topicstarter
Software programma's:

Windows 10, vooral MS Office.

De laptop zal minimaal één keer meegenomen moeten worden naar school per week.

Verder gaat mijn voorkeur uit naar 15'6/16 inch scherm.

Na zelf onderzoek te hebben gedaan, kwam ik uit op een HP Pavilion voor €999,00 alleen deze is niet te bestellen bij de MM. Misschien dat jullie iets anders hebben? Ik wil namelijk geen laptop met allemaal lampjes, waarbij je kan zien dat het een game laptop is.

Hoor graag! Alvast bedankt.

• Mounir
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-11 15:15
Heb je al onderzoek gedaan naar welke onderdelen je erin wilt hebben? voor gaming (zeker zwaardere games) wordt meestal wel tenminste de 1050ti als grafische kaart aangeraden. Verder wil je ook kijken naar welke processor je erin wilt hebben, wat voor een scherm, batterij, keyboard, opslag, ram etc. Doe eerst even onderzoek daarnaar. Gooi wat je denkt te willen in de pricewatch en stel daarmee een lijstje op.

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Wat zijn de eisen die je school aan de laptop stelt en wat voor opleiding ga je doen?
Dat lijkt me namelijk het startpunt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Verwijderd

@Verwijderd Heb je hier al eens gekeken?

https://laptopparts4less.frl/

https://laptopparts4less....-game-laptop-samenstellen

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 07:02 ]

Pagina: 1