Toon posts:

Coolermaster heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Coolermaster EP5-6I11 heatsink met Delta 60 HP fan gecombineerd. Met koe is deze combo 5 graden koeler dan Alpha heatsink met delta.
Het lijkt dus wel of coolermaster heatsinks best wel goed zijn.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:08
Dat zal dan wel ja... :)

Verwijderd

Zou kunnen, maar volgens mij ligt het ook aan je kast, aantal fans, soort fans in je kast, etc. Bij jou is de Alpha slechter, maar bij anderen weer beter.

Bij mij doet ie het perfect, maar ik heb ook een Intel en die wordt dus niet zo warm.

:)

• Access
Abit SA6R : Intel Pentium III 700@1010 MHz : Alpha PAL6035 : 256Mb PC-133 Dane-Elec (Infineon) : Hercules 3D Prophet II MX Retail : 2x IBM DTLA 45GB Raid-0 : Plextor 12x10x32x : Yamaha YMF724 Soundcard : Intel EtherExpress 10/100 TX : Antec 830SX
Hij krijgen jullie het allemaal voor elkaar, die p3-700's @ 1000+ ??? Dat wil ik ook ! :9

Verwijderd

Topicstarter
dat zou weleens kunnen. Heb een aardig optimale airflow in mijn kast (antec) met een Delta 80mp gericht op de heatsink. Bij de Alpha staan de "ribben" zeer dicht bij elkaar en die van de coolermaster verder uit elkaar. (coolermaster heatsink is ook 1.5 keer zo groot als de alpha)

• Access
Ja hehe, dan komt het dus door de grootte van die heatsink + de ribbetjes.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 20:42 schreef Access het volgende:
Ja hehe, dan komt het dus door de grootte van die heatsink + de ribbetjes.
Blijft het feit dat een cheapass heatsink niet per definitie kut is :)

• Access
IDD. :)

Verwijderd

Ik had em er gister op en toen was ie 5 graden koeler dan de standaard fan, maar wat een takke herrie. Dat weegt echt niet op tegen dat lawaai. Heb liever 63 graden dan 58 graden met een KUTlawaai |:(

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:17
Op zaterdag 07 juli 2001 20:34 schreef Access het volgende:

Hij krijgen jullie het allemaal voor elkaar, die p3-700's @ 1000+ ??? Dat wil ik ook ! :9
ten eerste het liefst een 100 FSB proc, ten tweede het liefst een cBo, ten derde het liefst pc166 guaranteed memory zoals PQI ofzo

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 23:01 schreef Vo0 het volgende:
Ik had em er gister op en toen was ie 5 graden koeler dan de standaard fan, maar wat een takke herrie. Dat weegt echt niet op tegen dat lawaai. Heb liever 63 graden dan 58 graden met een KUTlawaai |:(
Ik heb mijn kast een beetje geisoleerd met noppenschuim en dat onderdrukt die irritante hoge tonen

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb nu zo'n standaard coolermaster van informatique, maar die koelt voor geen aars :( , en ik ben dus ook van plan een nieuwe te kopen (zie [topic=177849] ) ,maar als ik dan gewoon een Delta 80MP of een Delta 60 HP er op zet, gaat ie dan ook een stuk koeler :?

Verwijderd

Hij koelt opzich wel goed, maar niet in dit warme weer |:(
Pagina: 1