Ik maak al vele jaren gebruik van een 27 inch monitor, echter omdat ik ook veel films e.d. kijk wil ik graag overstappen op een groter 32 inch scherm. Ik ben mij al een behoorlijke tijd aan het oriënteren maar op basis van goede ervaringen uit het verleden met zowel Philips als Asus twijfel ik tussen de aanschaf van de volgende 2 monitoren:
Philips Brilliance BDM3270QP
Asus PB328Q
Er zit echter een relatief groot prijsverschil tussen beiden want de Asus is bijna € 200.- duurder. Mijn budget hiervoor is echter geen probleem maar de verschillen tussen beiden wordt mij niet echt duidelijk want mijn kennis van monitor specificaties is minimaal. Is de Asus nou echt zoveel beter qua bijvoorbeeld beeldkwaliteit e.d. als de Philips? Alvast bedankt voor de hulp!!
Philips Brilliance BDM3270QP
Asus PB328Q
Er zit echter een relatief groot prijsverschil tussen beiden want de Asus is bijna € 200.- duurder. Mijn budget hiervoor is echter geen probleem maar de verschillen tussen beiden wordt mij niet echt duidelijk want mijn kennis van monitor specificaties is minimaal. Is de Asus nou echt zoveel beter qua bijvoorbeeld beeldkwaliteit e.d. als de Philips? Alvast bedankt voor de hulp!!