Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen
Dit zal voorlopig nog op een 1080p 24inch scherm gebeuren, maar wanneer we weer wat gespaard hebben wil ik graag de overstap naar een 27inch 1440p scherm maken.
Daarnaast af en toe wat edit werk en wellicht het streamen van games in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat de huidige videokaart prijzen zo belachelijk hoog zijn wil ik mijn huidige R9 290 voorlopig nog even meenemen. Wellicht dat ik ook voor VEGA wil gaan wanneer deze uitkomt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basiscomponenten op de GPU na
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een kwalitatief goed systeem willen waar ik de komende 5 jaar zeker mee vooruit kan. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede koelprestaties en een zo beperkt aantal DBs.
Ga je overklokken?
Ja, maar voorlopig minimaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op het samengestelde systeem. Kloppen de componenten en zijn ze goed op elkaar afgestemd en kan het nog beter voor de prijs?
Systeem:
Alvast bedankt!
Gamen, gamen en nog eens gamen
Daarnaast af en toe wat edit werk en wellicht het streamen van games in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat de huidige videokaart prijzen zo belachelijk hoog zijn wil ik mijn huidige R9 290 voorlopig nog even meenemen. Wellicht dat ik ook voor VEGA wil gaan wanneer deze uitkomt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle basiscomponenten op de GPU na
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een kwalitatief goed systeem willen waar ik de komende 5 jaar zeker mee vooruit kan. Daarnaast hecht ik veel waarde aan goede koelprestaties en een zo beperkt aantal DBs.
Ga je overklokken?
Ja, maar voorlopig minimaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op het samengestelde systeem. Kloppen de componenten en zijn ze goed op elkaar afgestemd en kan het nog beter voor de prijs?
Systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 306,95 | € 306,95 |
| 1 | MSI B350M MORTAR | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C Window | € 77,74 | € 77,74 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 149,- | € 149,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 931,09 | |
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Smooth Operator op 29-07-2017 16:18 ]