Toon posts:

bedankt voor jullie reacties MAAr......

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
allereerst bedankt voor jullie reacties, ik ben al een eind opweg. Maar mijn topic is gesloten omdat je niet meer mag vragen ofdat je iets wil kopen ofzo. Nouja. Dan maar wat specifikere vragen.
ik zelf zou geneigt zijn een p4 in plaats van een tb aan te schafen door de uitbreidingsmogenlijkheden. Of gaat op bijv. een MSI MS-K7T-266 Pro RAID socket A/ VIA mobo straks ook een Athlon 4??
2e vraagje. Wat maakt een Asus V8200 zo geschikt om en te videobewerken en te gamen.
dus eigenlijk mijn 1e vraag herhaald (moderator ik ben een man in nood laat het toch door de vingers zien): wat zijn de ideale pc specs voor F 5000.
Ik heb al speakers en een monitor
40 gb vind ik voldoende
zeer goede geluidskaart
een videokaart voor te gamen en videobewerken
een dvd-speler
en de rest is jullie keuze
tot dus ver alvast bedankt inzenders willen jullie nog en keer proberen dit rampsalige figuur wat bij te brengen over computers??

nick, 14

Verwijderd

Search dan ff |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet de sites wel enzo, maar de info die daar opstaat , daar snap ik vaak weinig van. en voor er weer een nieuw ct'magazine in het ned. verschijnt duurt wel een tijdje
:?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Doe zelf eens wat research. Dan is het systeem wat je samenstelt je eigen overwogen keuze en niet zomaar wat samengesteld geblaat van wat iedereen vindt dat je moet nemen.

En je eerste vraag herhalen na je een slot krijgt is niet echt slim. (ezel...steen...?)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk, maar wat ik al zij, ik heb er nog niet zoveel verstand van, vanh al dat pc gebeuren. Geef dan goede sites
:o

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Wat dacht je van tweakers.net? Goede reviews hoor! 8-)

www.google.com -> zoeken op hardware reviews enzo....

Verwijderd

P4 Zou ik niet doen, uitbreiding daarvan is belabberd(P4 komt in andere soort Socket over ene half jaar)

Een moederbord die de Athlon 4 gaat ondersteunen is de Abit KT7A-Raid, ik heb dit bord zelf thuis ook, 't is superstabiel.

Een V8200 is wat mij betreft niet echt geschikt om heavy op te gaan videobewerken.
Je kunt het beste een cheap-ass Geforce3 kopen met daarbij een Miro DC10, ben met zo'n ding op het werk wel es bezig geweest, dat ding is echt leuk.
Er zijn genoeg goede geluidskaarten,
voorbeelden:

Soundblaster Live 1024 of 5.1
Terratec DMX Fire 1024
Hercules Game Theatre XP

Qua DVD-speler heb je aan een Aopen 12x40 wel een goeie, niet duur, maar wel snel(ook lawaaierig >:) )

Als HD zou ik een IBM 60GXP 40GB nemen, deze zijn lekker vlot, ideaal in combi met videobewerking

Suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je antwoord, hep ik nog eens iets aan.:D
en tweakers.net had ik ook al ontdekt maar merendeel van de revieuws staan in het duits of het engels, en dat is nog niet zo heel goed onderlegt bij mij

• ronaz

ronaz

Wishmaster

[b] en dat is nog niet zo heel goed onderlegt bij mij
...nah, too easy.... >:)

Er zijn niet zo gek veel sites die all-Dutch reviews maken. Maar de eigen tests van t.net zijn wel okee

Verwijderd

40GB is te weinig voor videobewerking (hier dan). Als ik TV beelden opneem, kost het me ongecomprimeerd 10 minuten iets van 2GB (3400kb/s ofzo). Ik kan meteen een 30GB schijf (F: speciaal voor video :9~ ) nu nog maar 135 minuten beelden opnemen (half-pal).. Dat gaat zo op hoor :)
Als je full-pal wil (hoogste reso, 25fps, kost dat maar liefst 21MB/s |:( ) dan moet je echt aan twee >60GB schijfjes in RAID denken ..
Pagina: 1