allereerst bedankt voor jullie reacties, ik ben al een eind opweg. Maar mijn topic is gesloten omdat je niet meer mag vragen ofdat je iets wil kopen ofzo. Nouja. Dan maar wat specifikere vragen.
ik zelf zou geneigt zijn een p4 in plaats van een tb aan te schafen door de uitbreidingsmogenlijkheden. Of gaat op bijv. een MSI MS-K7T-266 Pro RAID socket A/ VIA mobo straks ook een Athlon 4??
2e vraagje. Wat maakt een Asus V8200 zo geschikt om en te videobewerken en te gamen.
dus eigenlijk mijn 1e vraag herhaald (moderator ik ben een man in nood laat het toch door de vingers zien): wat zijn de ideale pc specs voor F 5000.
Ik heb al speakers en een monitor
40 gb vind ik voldoende
zeer goede geluidskaart
een videokaart voor te gamen en videobewerken
een dvd-speler
en de rest is jullie keuze
tot dus ver alvast bedankt inzenders willen jullie nog en keer proberen dit rampsalige figuur wat bij te brengen over computers??
nick, 14
ik zelf zou geneigt zijn een p4 in plaats van een tb aan te schafen door de uitbreidingsmogenlijkheden. Of gaat op bijv. een MSI MS-K7T-266 Pro RAID socket A/ VIA mobo straks ook een Athlon 4??
2e vraagje. Wat maakt een Asus V8200 zo geschikt om en te videobewerken en te gamen.
dus eigenlijk mijn 1e vraag herhaald (moderator ik ben een man in nood laat het toch door de vingers zien): wat zijn de ideale pc specs voor F 5000.
Ik heb al speakers en een monitor
40 gb vind ik voldoende
zeer goede geluidskaart
een videokaart voor te gamen en videobewerken
een dvd-speler
en de rest is jullie keuze
tot dus ver alvast bedankt inzenders willen jullie nog en keer proberen dit rampsalige figuur wat bij te brengen over computers??
nick, 14