Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: 15,6 inch laptop met azerty toetsenbord +-400 EUR

Pagina: 1
Acties:

• Prydz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-05-2020
Hallo,

mijn vriendin en ik gaan samenwonen en zijn op zoek naar een 15,6 inch laptop met azerty toetsenbord die voornamelijk zal gebruikt worden om te surfen, tekstverwerking, Films (Netflix) kijken etc.

Ons budget bedraagt rond de 400 EUR (mag er wel ietsje boven zijn +- 500 EUR).

Ik ben al jaren uit het circuit en dit maakt de zoektocht voor mij niet evident.

Vandaar mijn vraag, wat zijn op dag van vandaag de beste opties binnen deze prijsklasse?

Ik las op het forum dat onderstaand model een goede optie is, maar ik vind deze laptop met azerty keyboard enkel nog op bol.com maar dan 2dehands....

pricewatch: Asus VivoBook R540YA-DM181T-BE (Belgisch model)

De Acer Aspire ES1-533 lijkt me ook een goede optie, maar ik vind die haast nergens met azerty toetsenbord.

Of misschien deze Medion? https://www.mediamarkt.be...CIq7Ca0pAKfxoCGTQQAvD_BwE
Is wel al iets ouder blijkbaar.

Of deze? https://www.laptopshop.be...-es1-572-52gm-azerty.html

Snelheid (dus bij voorkeur ssd?) en een degelijk beeldscherm zijn uiteraard een vereiste (in de mate van het mogelijke binnen deze prijscategorie).

Thanks in advance!

[ Voor 32% gewijzigd door Prydz op 29-07-2017 12:21 ]

• Prydz
Ik denk dat het uiteindelijk deze zal worden https://www.laptopshop.be...hp-15-ba051nb-azerty.html

[ Voor 44% gewijzigd door Prydz op 29-07-2017 12:53 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Prydz
super specs voor een dergelijke prijs maar mijn vriendin verkiest een nieuwe laptop...

Wat zijn volgens jou hier de beste opties?

[ Voor 4% gewijzigd door Prydz op 29-07-2017 13:07 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben niet echt thuis in die prijsklasse. een Intel CPU, ssd en 8gb lijkt me wel wenselijk met een ips scherm.
Kijk eens naar Medion, dat is vaak een verrassend toestel voor redelijke prijzen.

Die link naar HP staat Solden bij, dat betekend toch uitverkocht ?

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 29-07-2017 15:15 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica