Hallo,
Ik ben van plan om een gaming pc te bouwen maar aangezien ik er niet veel verstand van heb en dit mijn eerste keer is wil ik graag wat advies en horen wat jullie ervan vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc gericht op gamen, Ik speel nu voornamelijk WoW maar wil ook zwaardere games op hoge setting kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit €1200,- zonder randapparatuur meegeteld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles. Tot nu toe heb ik al wat onderdelen uitgezocht en mis alleen nog de case, voeding en eventueel een koeler.(graag suggesties en tips)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vrij stille pc en klaar voor de toekomst, ook de mogelijkheid om een tweede monitor te gebruiken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies om tot een goed systeem te komen. Passen deze componenten op elkaar? Is het nodig om nog een koeler erbij te halen of zijn de stock koelers goed genoeg? Zijn er dingen die jij zou veranderen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben van plan om een gaming pc te bouwen maar aangezien ik er niet veel verstand van heb en dit mijn eerste keer is wil ik graag wat advies en horen wat jullie ervan vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc gericht op gamen, Ik speel nu voornamelijk WoW maar wil ook zwaardere games op hoge setting kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit €1200,- zonder randapparatuur meegeteld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles. Tot nu toe heb ik al wat onderdelen uitgezocht en mis alleen nog de case, voeding en eventueel een koeler.(graag suggesties en tips)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vrij stille pc en klaar voor de toekomst, ook de mogelijkheid om een tweede monitor te gebruiken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies om tot een goed systeem te komen. Passen deze componenten op elkaar? Is het nodig om nog een koeler erbij te halen of zijn de stock koelers goed genoeg? Zijn er dingen die jij zou veranderen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 304,95 | € 304,95 |
1 | MSI H270 Gaming M3 | € 116,12 | € 116,12 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 385,- | € 385,- |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 149,99 | € 149,99 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.049,06 |
Bij voorbaat dank!