Iphone 7 na vervanging scherm veel problemen..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 951337

Topicstarter
Mijn vraag:
Een maand geleden heb ik een nieuwe Iphone 7 gehaald hij is helaas 1x gevallen waarna ik de scherm liet vervangen voor €70,-.

Dit was dus geen orginele scherm en ook niet bij een door Apple erkende winkel ik heb er wel garantie op en hoorde dat als de scherm traag reageerde ik terug kon gaan.

Jammer genoeg heb ik veel meer problemen:
- Telefoon valt vanzelf uit soms
- Wifi doet het niet of heel slecht
- Touchscreen werk soms niet
- Telefoon loopt vaak vast

Weet iemand waarom dit is vind het sterk dat het door de scherm komt dit allemaal maar de telefoon was net nieuw en dit allemaal was 2 weken nadat de scherm was vervangen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-11-2023
Ga maar terug naar waar je scherm hebt laten vervangen.
Een imitatie scherm kan een hoop problemen geven waaronder die je nu hebt.
Ook kan het zijn dat niet alle connectors helemaal goed op hun plek zitten maar dat kunnen ze meteen controleren.
Je had beter je verlies kunnen nemen en iets meer uitgeven bij een apple store en daar een nieuw scherm erop laten zetten dan had je 100% een originele gehad en waarschijnlijk ook geen problemen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:48
Volgende keer naar Apple gaan om het scherm te vervangen, dit toestel kun je afschrijven. Misschien kan die reparateur er nog iets aan doen, maar je hebt kans dat hij het alleen maar erger maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:20
Je had idd je scherm beter bij appel kunnen laten vervangen, okal hadden deze problemen als nog op getreden (uitvallen etc) had je gewoon bij apple aan kunnen kloppen voor garantie, aangezien je zegt dat de telefoon 1 maand oud is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Als ik jou was zou ik alsnog naar Apple gaan.

Ik heb laatst een stuk gelezen dat Apple. Minder streng wordt als je telefoon een scherm hebt vervangen.

nieuws: 'Garantie iPhones vervalt niet langer volledig na vervanging scherm b...

En neem je verlies en laat er een orgineel lcd op zetten.