Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:03
Wat ga je met je laptop doen?
OS Windows 10. Grootste gedeelte van de tijd surfen, office, film kijken via HDMI, foto's bewerken en wil in toekomst video gaan bewerken en mogelijk licht gamen. Ik weet dat ik ook voor 500 euro 'klaar' kan zijn, maar wil het maximale uit mijn budget halen

Wat is je budget?
Ik heb een max. van 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop vooral binnenshuis gebruiken, waarbij een goede accu tijd erg prettig is en de laptop regelmatig zal worden verplaatst en op schoot/bed worden gebruikt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Specifieke eisen waar onderstaande modellen ook aan voldoen waren:
- verlicht qwerty toetsenbord met numpad
- i5 / i7 processor
- 8GB RAM of meer
- SSD voor Windows, minimaal 256GB opslag in totaal
- Bluetooth, USB 3.0, HDMI, Ethernet, WIFI ac/b/g/n
- 15inch

Ik heb 3 laptops gevonden welke volgens mij redelijk gelijk zijn aan elkaar en ik 'moet' dus een keuze gaan maken... Het liefst nog dit weekend!

Keuze Asus: Asus is kwaliteit, werd aangeraden in vorige topic
Keuze HP: deze kwam er qua spects het beste uit, voordeel is ook vele opslag (SSD + 7200 HD) en grote accu
Keuze Lenovo: huidige Z500 laptop werkt prima en dus positieve ervaringen met Lenovo
Welk merk wil ik sowieso niet: zelfbouw, MSI, Apple, Acer, Medion (vanwege negatieve ervaringen of omdat dit mij 'onbekende' merken zijn)

Asus ZenBook UX510UX-CN098THP Pavilion Power 15-cb001ndLenovo Legion Y520
VideochipGeForce GTX 950MGeForce® GTX 1050GeForce GTX 1050
CPUIntel Core i7-7500UIntel® Core™ i5-7300HQIntel Core i5 7300HQ
Opslag256 GB M.2 SSD256 GB PCIe® SSD + 1 TB 7200rpm SATA1TB 5400 +128GB SSD PCIe
SchermLED FULL HD TFT-LCDdiagonaal FHD IPS ontspiegeld WLED-backlit FHD IPS AntiGlare LED Backligh
Accu48 Wh70-WHr lithium-ion???
Prijs € 999HP Store: € 989€ 999

Poll: Welke laptop is de beste keuze
Asus ZenBook UX510UX-CN098T
HP Pavilion Power 15-cb001nd
Lenovo Legion Y520
Een andere laptop, want...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399146&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier