Parkeerschade dader bekend, geen onomstotelijk bewijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Nou afgelopen zaterdag stond mijn auto geparkeerd op een parkeerplaats en ik kom terug en er zit weel een mooie deuk bij, waarbij de lak tot op het metaal is weggeschaafd (deur is open gegooid, of gesmeten).

Nu heb ik een dashcam waarop te zien is dat er een auto naast mij parkeert, kenteken en daders zijn in beeld.

Je hoort als de auto geparkeerd is een hard geluid op de dashcam en een hele lichte beweging is op beeld waarneembaar.

Vervolgens loopt de jongen die net nog in de auto zat tijdens het parkeren, weg bij de auto.

1+1=2...

Maar de actie zelf staat uiteraard niet op beeld.

Ik kan de beelden op social media gooien (het is in onze wijk, winkelcentrum, gebeurd).
Ik kan 7,95 naar de RDW overmaken, zij gaan dan toestemming vragen aan de eigenaar van het kenteken om zijn gegevens aan mij door te geven.
Of ik kan 136 euro aan eigen risico betalen....

Wat zouden jullie doen?

Schade:
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4298/35416101823_17973e4d80_o.jpg

De auto is inderdaad lichtblauw...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Met je beelden naar de politie en kijken of die de NAW gegevens van de eigenaar van betreffende auto voor je opzoeken en contact opnemen? (aangifte zal waarschijnlijk weer wat lastiger worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
anboni schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:40:
Met je beelden naar de politie en kijken of die de NAW gegevens van de eigenaar van betreffende auto voor je opzoeken en contact opnemen? (aangifte zal waarschijnlijk weer wat lastiger worden)
Politie stuurt mij door naar de RDW, maar dat is dus vrijblijvend voor de eigenaar van het kenteken

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 28-07-2017 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-05 16:00

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Langs het politiebureau. Dat ik nog op het bureau werkte was dit een van de dagelijkse dingetjes. Goede kans dat het wel oplost wordt.

Edit : zie je reactie net... serieus ? Heb je gebeld met 0900 of langs het bureau gegaan ?

[ Voor 25% gewijzigd door Gri77ie op 28-07-2017 16:41 ]

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Er zijn gegevens bekend en er is op te handelen: zeker aangifte doen. Zo'n beschadiging heeft ook effect op de andere kant. Flinke kans dat er niets mee gedaan wordt, maar stel dat :)

Edit: niet vrijblijvend langs bureau gaan: gewoon aangifte doen. Adresgegevens krijg jij niet van de politie.

[ Voor 23% gewijzigd door wheez50 op 28-07-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
dfrenner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:41:
[...]

Politie stuurt mij door naar de RDW, maar dat is dus vrijblijvend voor de eigenaar van het kenteken
oh, da's dan mindere dienstverlening dan 'n jaar of 20 geleden. Toen had ik ook een kenteken van de tegenpartij. Politie heeft toen eerste contact voor me gelegd voor verdere afhandeling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:54
Heb je al met je verzekeraar gebeld ?

Wellicht gewoon een schademelding maken en formulier invullen en als tegenpartij het kenteken opgeven wat bij jou bekend is.

Aanvullend kun je ze de camerabeelden nog sturen als ondersteunend "bewijs".

Verzekeraars kunnen op kenteken achterhalen waar een auto verzekerd is en hebben kortere lijntjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 943161

Als het in de wijk en in het winkelcentrum is gebeurd, is de kans erg groot dat die auto daar wel vaker rijdt. Je zou eens een paar dagen heel goed op kunnen letten en als je de auto ziet de bestuurder eens, op normale en hele redelijke toon, aanspreken. Niet boos geen ruzie gaan zoeken maar gewoon zo van "goh ik zag deze schade en op de camera staat jouw auto, kunnen we dit oplossen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-05 16:00

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

anboni schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:42:
[...]

oh, da's dan mindere dienstverlening dan 'n jaar of 20 geleden. Toen had ik ook een kenteken van de tegenpartij. Politie heeft toen eerste contact voor me gelegd voor verdere afhandeling.
En zo hoort het ook.. vandaar mijn post. Dat was altijd de normale gang van zaken. Zie soms met treurnis de teloorgang van de politie. Maar goed daar gaat het niet om in dit top.

Afspraak maken voor aangifte vernieling. Opzet kan nl alleen uit de verklaring komen. Politie is dus verplicjht om aangifte op te nemen.

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:27

Reptile209

- gers -

Vrij recent hetzelfde gehad: schade aan mijn auto door iemand die wegreed. Een getuige had het kenteken genoteerd. Na aangifte heeft de politie contact opgenomen met de andere partij, met het verzoek (geen dwang) het onderling op te lossen door contact met mij op te nemen. Is zo gebeurd en opgelost.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:04

Hokkie

Hello

Politie en verzekering inlichten, dat is de meest 'zuivere' route te nemen.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hokkie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:50:
Politie en verzekering inlichten, dat is de meest 'zuivere' route te nemen.
Ik ben een beetje huiverig voor de verzekering.
Ik heb het eerder gehad dat zij totaal geen moeite deden en gewoon het eigen risico inden, daar het een leaseauto betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
Als het een leaseauto is moet je het toch sowieso bij de LM melden? Leg daar de situatie uit en dat je de waarschijnlijke dader op beeld hebt. Mogelijk dat zei er wat mee kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hokkie
  • Laatst online: 06:04

Hokkie

Hello

dfrenner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:00:
Ik ben een beetje huiverig voor de verzekering.
Ik heb het eerder gehad dat zij totaal geen moeite deden en gewoon het eigen risico inden, daar het een leaseauto betreft...
Dat zou best kunnen, maar in dat geval moet je een klacht indienen bij de verzekeringsmaatschappij. Politie is ook niet meer wat het geweest is (dat ligt overigens niet aan de individuele medewerker, maar aan het systeem), dat betekend niet dat dit een vrijwaring is om het heft in eigen handen te nemen (hoe goed bedoelt je intentie ook is).

Voor de rest; asociaal gedrag van je mede-wijkbewoner. Ik begrijp je gevoel heel goed.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik ben zelf een jaar of 3 geleden benaderd door de politie over dat ik schade zou hebben gereden aan een andere auto. Ik had het zelf niet gemerkt maar ik kon het "slachtoffer" achteraf en geloofde hem op zijn woord.

De politie heeft destijds dus contact met mij opgenomen en toen gevraagd of ze mijn gegevens aan dat andere persoon mochten geven, wat ik verder geen probleem vond. Geen idee of dat dan vaker zo gaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou bij de politie geweest, geen aangifte kunnen doen, omdat er geen opzet in het spel hoeft te zijn geweest. Aangifte kon alleen als het bewust was ofzo?!

Nou ja, zij hebben gebeld en maandag ga ik langs de eigenaar van de auto, die op de bewuste middag de auto aan een nichtje had uitgeleend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 11:57
Lichtelijk offtopic, excuus.

Wat voor soort dashcam gebruik je? De meesten werken toch als de auto 'aan' staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209

Reptile209

- gers -

dfrenner schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:08:
Nou bij de politie geweest, geen aangifte kunnen doen, omdat er geen opzet in het spel hoeft te zijn geweest. Aangifte kon alleen als het bewust was ofzo?!

Nou ja, zij hebben gebeld en maandag ga ik langs de eigenaar van de auto, die op de bewuste middag de auto aan een nichtje had uitgeleend.
Ook zonder opzet is het een gevalletje "verlaten plaats ongeval". Werd bij mij geen enkel bezwaar gemaakt om de aangifte op te nemen. Beetje gek dat ze dat bij jou wel doen. Maar als ze wel de andere partij met je in contact willen brengen: prima. Op zichzelf heb jij nl niks aan die aangifte, je wil gewoon dat de schade geregeld wordt. En als dat nu lukt: klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 08:01
Ik denk dat ik het wel snap, want met verlaten plaats ongeval kom je er niet en voor vernieling is opzet nodig. Dit is de tekst van artikel 7 Wegenverkeerswet 1994, voor zover relevant:
Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten indien: a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;
Onder een verkeersongeval wordt een aanrijding, botsing of overrijding met een voertuig dan wel een handeling ter voorkoming van een aanrijding/botsing/overrijding verstaan. Kort gezegd, als er niets rijdt is er ook geen verkeersongeval.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209

Reptile209

- gers -

voske schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:40:

[...]
Onder een verkeersongeval wordt een aanrijding, botsing of overrijding met een voertuig dan wel een handeling ter voorkoming van een aanrijding/botsing/overrijding verstaan. Kort gezegd, als er niets rijdt is er ook geen verkeersongeval.
Het is een botsing (hoe klein ook), en er is schade toegebracht (hoe klein ook). Voldoet dus prima. Ook als je een lantaarnpaal aanrijdt (en die staan stil), hoor je je bij de gemeente te melden om de schade af te handelen.
Het is heel goed mogelijk dat je er niks van gemerkt hebt als 'dader', maar dat verandert er op zichzelf niks aan. Je had het moeten merken en daarna had je jezelf moeten melden bij de politie of bij de andere partij.
Bij mij kwam de politie nota bene zelf aan met de kreet 'verlaten plaats ongeval, en dat is strafbaar'. Dat het in de praktijk niet zo'n vaart loopt, en dat je als 'slachtoffer' (en als maatschappij) meer hebt aan een ingevuld schadeformulier dan aan een kostbaar strafproces is de pragmatische invulling hiervan.

[ Voor 5% gewijzigd door Reptile209 op 29-07-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 08:01
Precies, een lantaarnpaal aanrijdt. Er moet wel iets rijden.

[ Voor 23% gewijzigd door voske op 29-07-2017 22:25 ]

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou schadeformulieren zijn ingevuld... Eind goed al goed...
Nu nog laten repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Anders had een melding bij je verzekeringsmaatschappij ook moeten volstaan zonder eigen risico aangezien bekend is wie de dader is en het kenteken van de tegenpartij bekend is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 17:37

Damn, als ik met m'n pistool onbewust iemand voor z'n flikker schiet ga ik vrijuit. :F
Is de grootste kolder, een agent moet een aangifte altijd opnemen. Of ze er wat mee gaan doen is een tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Art 163 lid 6 Sv.
Tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161, zijn de opsporingsambtenaren, en tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in artikel 162, de daarbij genoemde ambtenaren verplicht.
Natuurlijk zal een ambtenaar proberen onder een aangifte uit te komen, maar als je er op staat dat je aangifte wilt doen, dan zullen ze dat moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 08:11

Fiber

Beaches are for storming.

Je kan toch online aangifte doen tegenwoordig...?

Maar het is een leasebak. Dan vul je toch gewoon een schadeformulier in en verstuurt dat naar je leasemaatschappij en die regelen de rest...? Dat is nou net een van de grote voordelen van een leasebak boven een eigen auto lijkt mij.

[ Voor 70% gewijzigd door Fiber op 04-08-2017 20:45 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
PcDealer schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:43:
Anders had een melding bij je verzekeringsmaatschappij ook moeten volstaan zonder eigen risico aangezien bekend is wie de dader is en het kenteken van de tegenpartij bekend is.
Mijn ervaring met verzekering van leaseauto's is anders:
Oh schade, we rekenen eigen risico en daarmee is de kous af.

Te veel moeite/geld om de zaak te winnen uiteindelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

dfrenner schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Te veel moeite/geld om de zaak te winnen uiteindelijk.
Als je het daarbij laat, tsja...

Ik was een keer tegen een auto gevallen met de fiets. Ik heb me gemeld bij de bezitter, gegevens achter gelaten en mijn WA verzekeraar gevraagd om informatie over hoe te handelen. Ik kreeg van de tegenpartij (verzekeraar en de leasemaatschappij) de schade en wat formulieren. Volgens mij claimden zij EUR 850,00 schade. Ik heb de foto's opgevraagd. Ze hadden de motorkap geschuurd en gespoten. Echter, ik zag daar schades op waar ik nooit bij had gekunt. Ze probeerden dus alles schades op mij af te schuiven.

Mijn verzekaar had voetstoots alles reeds betaald en wilde het eigen risico van EUR 150,00 op mij verhalen. Ik heb geweigerd. Ten eerste heb ik een melding gemaakt waarbij ik expliciet heb aangegeven dat ik dat deed om informatie te verkrijgen, ten tweede heb ik aangegeven de schades niet of niet allemaal aan mij te wijten waren. Ze gaven inderdaad aan dat ze niet alle schades onderzoeken en het doorgaans sneller en goedkoper was om maar gelijk te betalen bij relatief kleine bedragen.

Ik pik het niet als ik of mijn verzekeraar aan wie ik premie betaal wordt opgelicht. Ze bleven bij het eigen risico en ik bleef weigeren. Maanden later deden ze een 50% voorstel en ik bleef weigeren. Het dossier is intussen doodgebloed na 5 jaar. Nooit betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Noppesnada schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:

Wellicht gewoon een schademelding maken en formulier invullen en als tegenpartij het kenteken opgeven wat bij jou bekend is.

Verzekeraars kunnen op kenteken achterhalen waar een auto verzekerd is en hebben kortere lijntjes.
Dit is volgens mij het enige juist antwoord... ik snap ook niet zo goed waarom het via de politie gespeeld wordt (ondanks dat TS aangeeft "een beetje huiverig te zijn voor verzekeringen"). En ik snap al helemaal niet dat bijna alle reacties in dit topic zich toespitsen op de aangifte bij politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

P.O. Box schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:36:
[...]

Dit is volgens mij het enige juist antwoord... ik snap ook niet zo goed waarom het via de politie gespeeld wordt (ondanks dat TS aangeeft "een beetje huiverig te zijn voor verzekeringen"). En ik snap al helemaal niet dat bijna alle reacties in dit topic zich toespitsen op de aangifte bij politie.
Omdat de verzekeraar dat doorgaans vereist. Maar in dit geval geeft de website aan dat het niet van toepassing is:
https://www.politie.nl/aa...-beschadiging-of-overlast -> https://www.politie.nl/aa...telijke-beschadiging.html
Iemand heeft onopzettelijk iets beschadigd

Als iemand iets van u beschadigd heeft maar hij deed dat niet expres, dan is dit geen strafbaar feit. U kunt er daarom ook geen aangifte van doen. Informeer bij uw verzekeringsmaatschappij wat u moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
PcDealer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:16:
[...]

Als je het daarbij laat, tsja...

Ik was een keer tegen een auto gevallen met de fiets. Ik heb me gemeld bij de bezitter, gegevens achter gelaten en mijn WA verzekeraar gevraagd om informatie over hoe te handelen. Ik kreeg van de tegenpartij (verzekeraar en de leasemaatschappij) de schade en wat formulieren. Volgens mij claimden zij EUR 850,00 schade. Ik heb de foto's opgevraagd. Ze hadden de motorkap geschuurd en gespoten. Echter, ik zag daar schades op waar ik nooit bij had gekunt. Ze probeerden dus alles schades op mij af te schuiven.

Mijn verzekaar had voetstoots alles reeds betaald en wilde het eigen risico van EUR 150,00 op mij verhalen. Ik heb geweigerd. Ten eerste heb ik een melding gemaakt waarbij ik expliciet heb aangegeven dat ik dat deed om informatie te verkrijgen, ten tweede heb ik aangegeven de schades niet of niet allemaal aan mij te wijten waren. Ze gaven inderdaad aan dat ze niet alle schades onderzoeken en het doorgaans sneller en goedkoper was om maar gelijk te betalen bij relatief kleine bedragen.

Ik pik het niet als ik of mijn verzekeraar aan wie ik premie betaal wordt opgelicht. Ze bleven bij het eigen risico en ik bleef weigeren. Maanden later deden ze een 50% voorstel en ik bleef weigeren. Het dossier is intussen doodgebloed na 5 jaar. Nooit betaald.
toon volledige bericht
Ik ben net naar de schadehersteller gegaan en die geeft aan dat twee portieren gespoten moeten worden ivm kleurverschil... Maar vervolgens blijf ik glansverschil zien, zei hij...

Wat ik niet snap...
Kleur verschil, daarom twee portieren spuiten maar dan zie je toch weer verschil met de daaraan grenzende schermen?

Maar het loopt denk ik al gauw op. 850 zit je toch zo aan met spuiten?

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:51

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Valt wel mee hoor, met een goede spuiter zie je niet tot nauwelijks kleur vershil. Zelfs op mijn bmw uit 2001 met een opnieuw gespoten kofferbak en achterbumper, is heel soms met een bepaalde licht inval het iets te zien.

Ga gewoon naar een goede hersteller en niet een grote maatschappij. Bij de grotere jongens is het vaak snel werk en eindig je met een mee gewaaierde motorkap bijvoorbeeld..

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Noppesnada schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:44:

Dat idd. Dan dragen ze het over naar hun eigen juridische afdeling. Gewoon aangifte doen + eenzijdig invullen schadeformulier met de bekende gegevens. Je verzekering doet de rest :)
* The Eagle ook eens zo'n gevalletje gehad, aangereden en tegenpartij weigerde schadeformulier in te vullen / te ondertekenen.
Wordt prima opgelost zo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:48
Fiber schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:27:
Je kan toch online aangifte doen tegenwoordig...?

Maar het is een leasebak. Dan vul je toch gewoon een schadeformulier in en verstuurt dat naar je leasemaatschappij en die regelen de rest...? Dat is nou net een van de grote voordelen van een leasebak boven een eigen auto lijkt mij.
Dan moet hij waarschijnlijk eigen risico betalen, en gaat zijn leaseprijs omhoog bij die leasemaatschappij, althans zo is het bij mij geregeld.

Nu er een schadeformulier is ingevuld, heb je zelf geen kosten.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
The Eagle schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Dat idd. Dan dragen ze het over naar hun eigen juridische afdeling. Gewoon aangifte doen + eenzijdig invullen schadeformulier met de bekende gegevens. Je verzekering doet de rest :)
* The Eagle ook eens zo'n gevalletje gehad, aangereden en tegenpartij weigerde schadeformulier in te vullen / te ondertekenen.
Het is allang opgelost allemaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
The Eagle schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Juridisch heb ik toch geen poot om op te staan? Je ziet het kenteken, je hoort *bonk*.
Maar er staat natuurlijk niet op beeld dat het portier tegen mijn auto kwam.
co2301 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:19:
[...]

Dan moet hij waarschijnlijk eigen risico betalen, en gaat zijn leaseprijs omhoog bij die leasemaatschappij, althans zo is het bij mij geregeld.

Nu er een schadeformulier is ingevuld, heb je zelf geen kosten.
Mijn leasebedrag gaat gelukkig niet omhoog.
LopendeVogel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:27:
[...]

Het is allang opgelost allemaal...
Jep, heb nu gewoon een ondertekend schadeformulier door de tegenpartij!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Hoe heb je de dader nu achterhaald dan? Misschien handig voor als het anderen overkomt.

• BlakHawk
pennywiser schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:35:
Hoe heb je de dader nu achterhaald dan? Misschien handig voor als het anderen overkomt.

Politie heeft contact opgenomen met de eigenaar van het kenteken. Soort bemiddeling.
Zij hebben gevraagd of ze haar telefoonnummer aan mij mochten geven en zodoende een afspraak gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door BlakHawk op 10-08-2017 15:42 ]

Pagina: 1