Nou afgelopen zaterdag stond mijn auto geparkeerd op een parkeerplaats en ik kom terug en er zit weel een mooie deuk bij, waarbij de lak tot op het metaal is weggeschaafd (deur is open gegooid, of gesmeten).
Nu heb ik een dashcam waarop te zien is dat er een auto naast mij parkeert, kenteken en daders zijn in beeld.
Je hoort als de auto geparkeerd is een hard geluid op de dashcam en een hele lichte beweging is op beeld waarneembaar.
Vervolgens loopt de jongen die net nog in de auto zat tijdens het parkeren, weg bij de auto.
1+1=2...
Maar de actie zelf staat uiteraard niet op beeld.
Ik kan de beelden op social media gooien (het is in onze wijk, winkelcentrum, gebeurd).
Ik kan 7,95 naar de RDW overmaken, zij gaan dan toestemming vragen aan de eigenaar van het kenteken om zijn gegevens aan mij door te geven.
Of ik kan 136 euro aan eigen risico betalen....
Wat zouden jullie doen?
Schade:

De auto is inderdaad lichtblauw...
Nu heb ik een dashcam waarop te zien is dat er een auto naast mij parkeert, kenteken en daders zijn in beeld.
Je hoort als de auto geparkeerd is een hard geluid op de dashcam en een hele lichte beweging is op beeld waarneembaar.
Vervolgens loopt de jongen die net nog in de auto zat tijdens het parkeren, weg bij de auto.
1+1=2...
Maar de actie zelf staat uiteraard niet op beeld.
Ik kan de beelden op social media gooien (het is in onze wijk, winkelcentrum, gebeurd).
Ik kan 7,95 naar de RDW overmaken, zij gaan dan toestemming vragen aan de eigenaar van het kenteken om zijn gegevens aan mij door te geven.
Of ik kan 136 euro aan eigen risico betalen....
Wat zouden jullie doen?
Schade:

De auto is inderdaad lichtblauw...