"het grote ...." topics onderscheiden van de rest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04:22
Er zijn genoeg fora hier op tweakers waar de eerste 2 á 3 paginas ondergesmeerd zijn met "het grote..." en "product ervaringen" topics.
Bijvoorbeeld het Android forum. Daar moet ik gewoon 4 pagina's verder kijken voordat eindelijk de grote topics een beetje uitdunnen. Zo verdwijnen de kleine topics dus super snel naar de achtergrond. Vervelend voor de TS. Maar ook vervelend voor de mensen die aan die kleine topics willen bijdragen.

Mijn idee is om de topics die duidelijk als discussiepunt gebruikt worden, te scheiden van de overige topics.

Een van de voorbeelden die ik kan bedenken is een extra "parent forum" te maken (zoals General Chat - Openbare fora en Tweakers Feedback en Devschuur® in de vorm van "discussiepunt". waarin dus subforums gemaakt kunnen worden waar de meeste grote topics vandaan komen (zoals Android , Algemene Zaken , Sport etc etc)

[ Voor 9% gewijzigd door 7Sins op 28-07-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Dag zou wel al resultaat hebben dag de lijst met fora flink stuk langer wordt met min of meer dubbele fora en ik be ook bang voor verwarring van waar moet ik mijn topic nu plaatsen. Hoewel ik wel met je eens bent dat vaak de eerste topics grote discussie topic zijn.

Wellicht is gewoon een filter toevoegen die alleen vraag topics toont en de discussie topics verbergt makkelijker.

200 fish found!