Ik zoek een?
Blu-Ray speler welke:
-Weergeven beeld en geluid in goede kwaliteit (belangrijkste)
-Mogelijkheid 4k afspelen (toekomst)
-Geschikt voor surround set: Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020
-Apps (netflix/spotify) géén vereiste ivm beschikking Apple TV/WD mediaplayer
-Bluetooth of Wifi geen vereiste
Wat is je budget?
Rond de 150 euro
Relevante elektronica
- Full HD tv scherm waar ik tevreden mee ben. Wellicht in de nabije toekomst +/- over 1 jaar verhuizing en aanschaf 4K televisie
-Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020
Wat heb je zelf al gevonden?
-Panasonic DMP-BDT360 (135 euro)
-Sony BDP-S6700 (119 euro)
-Sony BDP-S7200 (169 euro)
Dit zijn 3 speler die ik gevonden heb die erg goede reviewscores krijgen. Verder heb ik ontzettend veel spelers gevonden onder de 100 euro (50-80euro).
Samenvattend ben ik op zoek naar een Blu-ray speler die met name kwalitatief goed het beeld weergeeft op in eerste instantie een FullHD (en mogelijk later op een 4K tv). Daarnaast moet het geluid goed genoeg zijn voor mijn Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020 surround set/receiver. Ik ben niet op zoek naar een mediacenter omdat ik ook beschik over een Apple TV en WDliveTV. Ik wil eigenlijk heel simpel blu ray met kwalitatief goed beeld en geluid, zonder verdere poespas
Erg bedankt voor jullie hulp!
Blu-Ray speler welke:
-Weergeven beeld en geluid in goede kwaliteit (belangrijkste)
-Mogelijkheid 4k afspelen (toekomst)
-Geschikt voor surround set: Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020
-Apps (netflix/spotify) géén vereiste ivm beschikking Apple TV/WD mediaplayer
-Bluetooth of Wifi geen vereiste
Wat is je budget?
Rond de 150 euro
Relevante elektronica
- Full HD tv scherm waar ik tevreden mee ben. Wellicht in de nabije toekomst +/- over 1 jaar verhuizing en aanschaf 4K televisie
-Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020
Wat heb je zelf al gevonden?
-Panasonic DMP-BDT360 (135 euro)
-Sony BDP-S6700 (119 euro)
-Sony BDP-S7200 (169 euro)
Dit zijn 3 speler die ik gevonden heb die erg goede reviewscores krijgen. Verder heb ik ontzettend veel spelers gevonden onder de 100 euro (50-80euro).
Samenvattend ben ik op zoek naar een Blu-ray speler die met name kwalitatief goed het beeld weergeeft op in eerste instantie een FullHD (en mogelijk later op een 4K tv). Daarnaast moet het geluid goed genoeg zijn voor mijn Denon AVR-X520BT + Denon Sys 2020 surround set/receiver. Ik ben niet op zoek naar een mediacenter omdat ik ook beschik over een Apple TV en WDliveTV. Ik wil eigenlijk heel simpel blu ray met kwalitatief goed beeld en geluid, zonder verdere poespas
Erg bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 12% gewijzigd door Deruxian op 28-07-2017 15:18 ]